pondelok 18. júla 2022

Séria letných topánok na platforme pre Barbie 👡


 Tieto fotky mám nafotené už od leta 2019, keď ma raz zberateľka Nikky (nikusiksc.blogspot.com) požiadala, či by som jej nemohla ofotiť tieto typy topánok, ktorých mám v zbierke vo viacerých kusoch a v podobných štýloch.👡👠🥿
Konečne som sa i k týmto fotkám nakoniec dostala a stihla som to i vhodnom ročnom období.😂

Fotila som ich ešte na svojom starom digitálnom foťáku. To sú už "časy".🕐 V lete 2019 som cez dovolenku dosť veľa fotila , keďže sa mi fotky stále "hromadia", pretože skôr rýchlejšie fotím ako tvorím obsah článkov.🙈🙉🙊
Preto som sa rozhodla konečne prestať prokrastinovať a niečo s fotkami urobiť.

Ja milujem tieto letné fotky - sandále na vysokej platforme.💓 Jedny reálne som mala i pre seba, ale musela som ich dať preč, pretože som v nich nedokázala v "teréne" kvalitne chodiť.😥
Spájajú sa mi vždy letom. Rada a často ich cez leto fotím v rôznych letných outfitoch, ktoré vymýšľam pre svoje bábiky.🌊🌞👒👡

V prvom rade sa nachádzajú tri páry, ktoré majú vytvorenú i zadnú "pracku".
V druhom dolnom rade sú už sandále bez tej pracky, skôr sú už robené ako "našuchovacie".
Ja som mala práve tie našuchovacie dva páry už od detstva. Bledomodré mala moja Teresa Fashion Fever a tmavoružové boli zase z tubového outfitu z kolekcie Fashion Fever.
Ostatným štyrom párom som sa dostala pred pár rokmi, už ako zberateľka.
Ja nie som si už 100% istá, ale tie s prackami vzadu a s kvetinkami mám asi všetky od zberateľky Iski.🌸
Tmavohnedá verzia bola súčasťou bodkových "retro" šiat, ktoré boli od jednej inej Barbie Terese Fashion Fever, ktoré som si s Iski ako prvú vec vymenila.
Vďaka tomu outfitu sme sa "spoznali".😊
Keďže vedela, že sa mi tento typ topánok páči, vymenila so mnou ďalšie dva páry, ale už v bledej verzii. Tiež tipujem, že oba páry sú z kolekcií Fashion Fever, buď od samotných bábik alebo samostatných Fashion outfitov.
A tie dolné "našuchovačky" s fialovou kvetinkou, tak to mi je už záhada, zjavne sú tiež od Iski a z kolekcie Fashion Fever.🙆







4 komentáre:

  1. Jéj, ďakujem. Myslím, že tie úplne prvé má aj Teresa z vlny U :-) Musím pozrieť, aké typy mám tiež :-) Neviem, či mám ten typ našuchovačiek s kvetinkou, myslím si, že nie, ale to nevadí.
    Inak tieto sandálky aj mne úplne evokujú leto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač, však ja som to mala pripravené veeeeľmi dlho, medzi tým si stihla otehotnieť i porodiť, kým som sa ja rozhýbala.😅😂😀 Tie prvé hnedé zľava na prvej fotke, tam to mala Teresa z vlny C v bodkovaných šatách s ružovým svetríkom. To viem isto.😊

      Odstrániť
    2. Áno, aj tá ich má a tie, čo máš dvakrát má tiež jedna Teresa, taká blond v ružovom. Už si tie vlny presne nepamätám a už úplne presne ani bábiky, keďže som ich dlho nevyberala z boxu.
      Hej, no za 3 roky sa toho občas stihne 🤣🤣🤣 Keďže aj ten pôrod bol pred 2 rokmi 🤣🤣🤣

      Odstrániť
  2. Ty modré a červené pantoflíky jsou top ;-)

    OdpovedaťOdstrániť