utorok 19. júla 2022

Barbie Wonder Woman fashion pack - Blue Dress and Visor (2019)⭐

Začiatkom mája 2020 sa napriek šialenej situácii vo svete, stala pre mňa jedna neočakávaná, ale veľmi pozitívna vec.💖 Vyhrala som dva outfity v štýle Wonder Woman pre svoje bábiky.🏆
Keďže od roku 2019 som začala pravidelne zúčastňovať rôznych súťaží na Facebook Barbie stránke pre CZ a SK, tak sa mi moja aktivita vyplatila i v ďalšom roku.😊

Najskôr som vyhrala v júni 2019 modré šaty Hello Kitty, následne novembri toho istého roka Holiday Barbie 2019, v máji 2020 mi prišli až dva outfity a nakoniec som vo februári 2021 vyhrala ešte zberateľskú Barbie Jean-Michel Basquiat.🎨
FB Barbie stránka na každý mesiac vyhlásila nejakú tému, na ktorú sa mali posielať fotky/a.
Niekedy boli témy orientované na sezónne obdobie. Takto to prebiehalo skoro i dva roky.😊
Lenže po vyhlásení prvej témy v januári tohto roka, zrazu príspevok, kde sa mali pridávať fotky pre danú tému, úplne zmizol. Vlastne vymazali najskôr všetky príspevky z nového roka 2022. 
Keď im nejaká zberateľka napísala cez messenger, tak jej viac neodpovedali, hrali sa na mŕtveho chrobáka.😕
Žiaľ, obavy sa potvrdili, v marci som už stránku viacej nenašla....
Proste sa vymazali.😭
Pritom pri vyhlasovaní prvej témy pre tohtoročný január vo veľkom písali, že pre úspech budú pokračovať i v tomto roku.
Vôbec tomu nerozumiem, aspoň sa mohli rozlúčiť a poďakovať za roky sledovania a podpory ich stránky.😏

Vráťme sa však tejto výhre, o ktorej sa prvá časť z troch častí článkov vlastne týka.😎
 Keďže v roku 2019 mi posielali až dva balíčky, moju adresu už Barbie CZ/SK mala.
A na moje prekvapenie mi prišlo oznámenie do schránky, že mi prišiel balíček z Čiech.😲
Keďže bol začiatok mája, pomyslela som si, že nejaká zberateľka/kamoška z Česka ma chce asi veľmi prekvapiť na moje nadchádzajúce júnové narodeniny, keď mi skoro o mesiac skôr posiela darček.
Vážne ma prekvapilo, keď som si z pošty odnášala balíček z nejakého českého mesta, o ktorom som vedela, že žiadna z kamarátok v tomto konkrétnom meste nebýva.👀
Samozrejme, že som balíček rozbalila ešte vedľa pošty budovy. Veď to bola len hrubšia obálka!😅
O to bolo moje prekvapenie väčšie, keď som si uvedomila, že je to z Barbie FB stránky.

Fotky som fotila aktuálne k výhre, v máji 2020.
Nejako som sa opäť nedostala k skoršiemu zverejneniu, aj keď som ich mala už spracované.
Prvý outfit, ktorý Vám predstavujem sú tmavomodré sieťkové šaty s motívom loga WW a s klasickými žltými hviezdičkami. K šatám patrí i červený šilt tiež s logom WW a malá plastová kabelka do ruky s logom WW.💪🌟
Aj tieto šaty sú už z obdobia, kedy sa Mattel rozhodol robiť oblečenie tak, že sa bude hodiť ku každému typu postavy, ktoré robí. Nízke, vysoké, klasické a plnoštíhle.
A to je ten "problémik". Ako najlepšie je asi pre plnoštíhle postavy. Obzvlášť pri týchto šatách.
Lenže ja mám zatiaľ ako jediné plnoštíhle telo len u Happy Family starej mami a tej sa tento moderný "pubišský" štýl vôbec nehodí.😁😂😀
Tak som šaty obliekla na moju Hailey (Barbie Stardoll Dolls in Space, na Fashionistas Barbie tele), ktorej tento štýl rozhodne viac pristane ako babičke.👵
K outfitu som doladila zlaté hviezdičkovské náušnice so zlatými dvoma náramkami od playline Barbie Style Raquelle z prvej série.
Červené vysoké topánky sú zo fashion Barbie sady Life in the Dream House Midge.

V máji toho roku som práve dorobila nový červený gauč "Marshmallow" a taktiež dva retro stolíky.
Časopisy Vogue sú tiež moja práca. Retro bledomodré rádio je od bábiky Moxie Girlz z chatovej nábytkovej sady. Červené ruže boli kupované v Kiku a červená štvorcová váza bola nejaká kocka či vrchnák? Už si nepamätám.😐

V ďalšom článku sa pozrieme na druhý výherný outfit Wonder Woman.💥💫











Takto vyzerá celý set: šiltovka, šaty a kabelka


Samotné hviezdičkové šaty.


Zadná strana šiat. Zapínajú sa na suchý zips.


Páči sa mi, že šaty napriek tomu, že nie sú zberateľské, majú všitý nápis Barbie. V minulosti, myslím v mojom detstve - v ´90.rokoch, mal každý Barbie outfit, ktorý sa samostatne predával, logo alebo nápis Barbie.


Kabelka a červený šilt. Nie som fanúšička plastových kabeliek a ani šiltov.😅
Keďže outfit je ako súprava, kde každá časť má logo WW, rozhodne si ich obe nechávam.
Neviem, kedy ja využijem najmä šilt vo svojich outfitoch. Nie je to proste môj štýl.
A inak dobre nedrží na hlavách. Stardoll bábiky majú malé hlavičky, neviem ako by šilt držal na playline veľkej hlave.😕


A ešte odfotený v krabici. Čierno-biela vnútorná časť je úplne super. Odložila som si ju, môže sa raz použiť do nejakého pozadia či obrazu pre bábiky do ich diorám.


Aj bočná strana krabice má logo WW. Pekne sa s tým Mattel vyhral.


A nakoniec zadná strana krabice.

4 komentáre:

  1. Tak tohle je bomba! Nábytek, Stardollka i WW outfit - klobouk dolů...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada, že sa Ti celé fotenie i outfit páči.😊😉💗

      Odstrániť
  2. Pekné šaty, ale asi by naozaj by padli najlepšie plnoštíhlej postave, ale aj na Tvojej Stardollke sa veľmi hodia. Lincenované oblečenie ma síce veľmi neoslovuje, ale tieto šaty sú príjemné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, tak ja som sledovala len Hello Kitty sériu, z tej mám najviac kusov a ešte som túžila po nejakom kúsku s motívom Mimoňov.😀 A vidíš, vďaka Mattelu som sa dopracovala k Wonder Woman, aj keď to ide úplne mimo môjho štýlu.😂

      Odstrániť