utorok 12. júla 2022

Narodeninové darčeky 2022 od Katky/zmrzlinky 🎁🎈

 


Ďalšom júlovom článku Vám ukážem narodeninové darčeky od kamarátky Katky/zmrzlinky (uzmrzlinky.blogspot.com), ktoré mi tento rok poslala. Kto nie je pravidelným návštevníkom alebo čitateľom môjho blogu, tak asi nevie, že narodeniny oslavujem vždy na MDD, čo je 01.06.🎉🎂😇
Teraz si bližšie pozrieme jednotlivé darčeky.
Dali by sa rozdeliť do dvoch menších kategórií: 
- prvá pre moju osobu
a
- druhá pre moje bábiky

Milá Katka, ešte raz Ti z celého srdca ďakujem za všetky narodeninové darčeky!!!💗😊😘

1. Narodeninová pohľadnica

Ručne vyrobená pohľadnica od Týnky a Kubíka, Katkiných detí. Mám rada medvedíkov🧸, mám menšiu zbierku plyšových z detstva, takže mi aj trafili do vkusu.😊
Urobila mi veľkú radosť, obzvlášť krásne slová, ktoré mi do nej napísali, ma aj dojali.😢


2. Značkové kabelky

Louis Vuitton, na tom budú "fičať" už i moje bábiky. Páčia sa mi, že sú z umelej koženky, predtým mi Katka poslala také "značkové" kombinované - stužka s koženkou, tieto sú ešte viac vypracované a realistické.👌👍💛

3. Šperky pre bábiky

Zásoba nových šperkov od dvornej klenotníčky. Ten dlhý s perlami mi pripomína ruženec, modro-biela súprava s bielymi srdiečkami a dva náramky. Tie budú špeciálne pre moju Poppynku, pretože v mojej zbierke zatiaľ ako jediná má vyťahovacie ruky.😃  Takže sa isto poteší.😊
Možno nejaké telá Made to Move by sa dali vyťahovať, ale ja som to nikdy s nimi radšej neskúšala.😕


4. Ružovo-metalistická šiltovka

Katka začala okrem šperkov a kabeliek, vyrábať pre bábiky i šiltovky a túto "horúcu" novinku mi poslala do daru. Moje dievčatá mali zatiaľ len jednu plastovú šiltovku od Millie BMR 1959 a dva šilty.
Keďže ja nie som už dlhé roky na tie Mattel "plasty", veľmi som sa jej potešila.💙
Bude mať vlastný článok, nejaká Barbie ju predvedie na hlave.😊

5. Mini parfúm Miss Dior

Tak táto miniatúra ma ozaj veľmi potešila.💙 Posledné mesiace som sa dala na výrobu mini parfúmov Chanel pre svoje bábiky. S týmto malým Diorom obohatila Katka, kozmetický svet mojich bábik. Chystám sa na Dior uviazať ešte mašličku, podľa vzoru pravých "veľkých" Dior parfúmov, aby vyzeral ešte viac realisticky.😊


6. Dva letné kokteily

Katka aj naďalej pokračuje rozširovaním gastro miniatúr pre moje bábiky.😂
Tentokrát sú to krásne dva vysoké poháre s limetkovým a pomarančovým nápojom. Drobné ovocie je do nich "nakrájané". Krásna prácička. Už som s nimi stihla fotiť jedno letné fotenie, ktoré ešte tento mesiac uvidíte.😊


7. Dva taniere so špagetami

Pokračujeme ďalším gastro "okienkom". Od malička mám rada špagety.🍝 Najmä ako malá som na nich "fičala".
 A teraz ich budú mať radi i moje bábiky. Dostali pravé talianske menu. Zatiaľ som im ho ešte neservírovala, ale isto sa vyhrám i s týmito miniatúrami.😎


8. Trblietavé a farebné brmbolce

Alebo ak chcete pompóny, či v angličtine pom-poms.💙💚💛💜💗
Dostávame sa do druhej časti darčekov, zameraných pre moju maličkosť. 
Brmbolce som si pridala do mojej zbierky kreatívnych potrieb, k ďalším brmbolcom.
Mala som už tieto trblietavé v materiáloch, ale v menšej veľkosti a iba dvoch odtieňoch. Určite v budúcnosti využijem rôznymi smermi, či to bude na bábiky, uvidíme, nechajme sa v dobrom prekvapiť.😊


9. Náramok z bledomodrého minerálu

Dúfam, že Katka doplní jeho pravý názov. Pred pár rokmi som sa s touto problematikou v oblasti minerálovou troška zapodievala, ale po rokoch si toho veľa nepamätám, viem určiť asi len tri typy..😅
Modrú mám rada, na leto sa mi hodí, ešte ho troška budem musieť zmenšiť, lebo mi padá z ruky, aby sa mi nestratil. Týmto spôsobom som prišla práve o náramok z minerálu tyrkys.
Tak ho radšej zmenším.😊 Inak náramok je tiež z dielne Katky.



10. Náramok s modrou korálkou

Okrem náramku s bledomodrými minerálmi som dostala ešte druhý, s retiazkou a s modrou korálkou v strede náramku.
Aj pri tomto náramku som Vám nafotila aj druhú fotku, ako vyzerá na mojej "maličkosti".
Náramky a celkovo bižutériu mám ja rada, obzvlášť v jarno-letnom období.😎


9 komentárov:

  1. Krásné dárečky jsi dostala. A já jsem opět nic neposlala, určitě něco dostaneš, ale nevím kdy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, nerob si so mnou starosti, však aj Vianoce to istia.😊😉💗

      Odstrániť
  2. Krásne darčeky :-) Pohľadnica je veľmi milá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky. Áno, pohľadnica je zlatučká, ja nielen rada vyrábam pohľadnice, ale aj dostávam.😀

      Odstrániť
  3. Je to chalcedon :-) a druhou jsem dělala na dovolené vloni. Je ze skla, jako jsou takové ty tyčky.- paráda že se líbí .-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka za upresnenie, doplním do článku.😘😊💗

      Odstrániť
  4. Krásné dárečky jsi dostala, jistě moc potěšily. A mě těší, že jsem správně určila chalcedon, což prozdradila Katka viz koment výše ;-)

    OdpovedaťOdstrániť