piatok 15. júla 2022

Summer twins 🌅👯‍♂️🍉

Summer twins (letné dvojičky)🌞 je ďalším mojím tohtoročným letným fotením, ktoré som robila ako inšpiráciu pre zvyčajnú pondelkovú tému #monday4dolls na Instagrame. Téma sa však úplne nevolala summer twins, ale len TWINS, DOUBLE, TWICE (dvojičky, dvojmo, dvakrát).👯‍♂️👭👩🏼‍🤝‍👩🏻
Mňa v tomto letnom období však bavia fotiť letné tematiky a téma dvojičky ma až tak nenadchla, preto som hľadala inú cestu ako to celé urobiť v štýle 2 v 1.
Cez víkend mi nápad na fotenie témy vŕtal hlavou. Vedela som, že najviac podobné bábiky ako sestry sú tieto dve Darie,  aj keď jedna má bledú pokožku a druhá opálenú. U mňa sú však i "oficiálne" dvojičky Soraya (Barbie James Bond Dr.No, Honey Rider) a Saraya (Barbie James Bond Octopussy). 💚💛
Najskôr som rozmýšľala nad rovnakým oblečením, ktoré majú moje bábiky v šatníku.🤔
Napadlo ma využiť dva rovnaké outfity, ktoré mám od dvoch rovnakých Top model Hair Wear Summer bábik Barbie. 
Kto nevie, majú do zelena orientované outfity s motívom hrušiek a čiernu minisukňu.🍐🖤
Medzitým si ich moja mami zobrala na svoje vybraté dve Barbie černošky, ktoré do rovnakej témy sa chystala dať na Instagram. Od konca vlaňajšieho apríla má totiž vlastný Instagram a občas mimo súkromných fotiek, keď má čas, tam uverejní fotky svojej vlastnej barbie tvorby.😊
A keďže táto téma ju viac inšpirovala ako mňa, vytvorila oveľa ľahšie scénu s bábikami ako ja.
Keď videla, že si ja neviem pomôcť s témou a pozerám na jej scénu s bábikami trocha "závistlivo", tak mi chcela bábiky s hruškovými outfitmi prenechať.👀
Ja som si však uvedomila, že jej černoškám outfity viac pasujú (vybrala si dve Barbie s tvárou Mbili) ako mojím Dariám. Stále som si tĺkla hlavu, do čoho tie dve oblečiem.🙈
Rozmýšľala som o dvoch letných dlhých šatách, ktoré som minulosti ušila, ale keďže neboli ušité z podobne zladených látok, táto verzia sa mi nepáčila.🙄
Chvíľku som bola naklonená verzii oranžovej blúzky a oranžových letných šiat, ktoré som obe ušila pred pár rokmi z rovnakej látky. Blúzku ste mohli vidieť nedávno na fotkách pre tému SUMMER VIBES.🌊 
Dnes sa móda fotí, že sú z jednej látky ušité rôzne typy šiat a aj niektorí zberatelia išli pri tejto "dvojitej" téme, týmto štýlom a vytvorili fotky s bábikami v šatách z rovnakej látky.
Došla som sa však k záveru, že oranžová farba mojim dvojičkám Dariám vôbec nesedí. Hodili by sa práve "dvojičkám" Mbili, ktoré si vybrala mami na svoje fotenie.
Aj keď mi mami ponúkla bábiky vymeniť, že by mi prepustila tie Mbili černošky a ona by si zobrala pre seba obe Darie.😁
Ja som však zásadne chcela fotiť len Darie v nejakej letnej krásnej scéne.
Nakoniec mi to po dlhšom uvažovaní nakoniec "došlo". Rozhodla som sa moje dvojičky Darie obliecť do plaviek z plavkovej tretej série Basic.👙
Plavky sú super, teraz dosť trendy, aj farebne i tým, že každé majú ozdobu v tvare zlatého kruhu.
Pre dvojičky vynikajúce, že šatky sú tiež v rovnakom štýle, ale tiež farebne odlišné ako plavky. A zlaté kabelky sú zase úplne totožné, rovnako i polkruhové zlaté náušnice a zlaté náramky.
Topánky sú tiež súčasťou originál Barbie Basic 003 outfitov.👠

Keďže mám z tejto série aspoň dve Barbie, dajú sa dobre kombinovať. 
Pri jednom vlaňajšom letnom fotení, som ich tiež fotila, dokonca priamo komplet na svojich pôvodných majiteľkách, ale šatky nemali okolo pása, ostali vtedy len na zlatých kabelkách.👜
Je to prvýkrát, za tých skoro už 10 rokov, čo ich mám v zbierke, kedy som šatky využila konečne aj na pôvodné plavky.🩱
A pri plavkách som mohla využiť i moje veľmi obľúbené letné klobúky s nápismi "SUMMER", ktoré som vlani vyrábala.👒

Kto nevie, ale posledných 6 rokov, sú dosť v móde, najmä na Instagrame, zaujímavé fotky (hlavne cestovateľské) od "chrbta", kde modelka má napr. dlhé šaty po zem a klobúk alebo sa napr. v takom outfite ešte drží rukou partnera, kde je ju vidieť od chrbta a od partnera len jeho ruka, s ktorou sú spoločne na fotke spojení. Proste, kto sleduje Instagram, tak je veľká pravdepodobnosť, že sa s takou fotkou určite stretol.😎
Môj nápad bol, dvojičky Soraya a Saraya v komplet outfitoch od plavkových Basic, na hlavách klobúku SUMMER z mojej dielne, ktoré sa držia za ruky na piesku s palmami, ale vidíme ich obe najskôr len od ich chrbtov.

Moju predstavu som si nakoniec od A po Z sama splnila.🌴🌅🌊
Síce vždy si vymyslím nejaké nové "výzvy" a tu som sa veru natrápila pri pózovaní bábik, najmä od chrbta, aby obe rovno stáli a ešte sa držali za ruky.😅
Mami ma ešte nahovorila a pridala mi do scény našu letnú dekoráciu nápis summer na melóne, ktorú sme pred pár rokmi kupovali v Kiku.🍉 Položená je na troch malých paletách z Tediho, ktoré majú slúžiť ako podtácky pre šálky, poháre a pod., ja som ich kupovala výlučne pre bábiky a mami ich používa i pre svoje deco-home účely.😀
A aby si modelky-dvojičky mali, kde sadnúť, tak sme pridali ešte ratanové kreslo, ktoré mám už od detstva pre svoje bábiky a pôvodne mali slúžiť ako dekorácia - stojan na izbové rastliny. Mám doma ešte aj druhú. 

Piesok je už tradične môj dekoračný, ktorý je miešanina dekoračného piesku z Jysku a z Kauflandu.
Palmy boli pôvodne stĺpy pre popínanie izbových kvetín. Máme ich z čias rodinného kvetinárstva.
Už ako malej mi z nich mami spravila palmy pre bábiky. Ja som ich však pred pár rokmi ešte dotvorila, aby boli realistickejšie. Vylepšila som im listy a pridala dolnú "kôrovú" časť.
Mušličky sú už tradične kombinácia kupovaných dekorácií a nejakých darovaných suvenírov "od mora".🐚

















4 komentáre:

  1. Koukám - úplný tvůrčí muka, co? Ale konec dobrý, všechno dobré, povedlo se ti to...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem😉, niekedy aj áno, keďže za tých 11 rokov, čo sa k tomuto hobby a foteniam s bábikami venujem, tak už som veľmi veľa vymyslela a nafotila.😀😊😎

      Odstrániť
  2. No, niekedy nás nie a nie kopnúť múza, preto mne tieto fotenia na nejakú tému a ešte k nejakému časovému obdobiu nikdy moc nešli. Krásne si to nakoniec vymyslela, dievčatá môžu byť pokojne dvojvaječné dvojičky, pri nich je podoba ako pri klasických súrodencoch. Basics plavky mám tiež vo veľkej obľube.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, ja väčšinou zase všade uverejňujem všeličo na poslednú chvíľu.😂 To áno, sú to moje dve krásne a noblesné dvojičky.💓 Basic plavky by som ešte brala i iné, aj bez bábik, aj keď takú Louboutinku by som určite brala celú.😀

      Odstrániť