piatok 12. augusta 2016

D - Dapper or Darling Duo


Po troch témach za mesiac máj sa dostávame na mesiac jún, v ktorom boli opäť vyhlásené ďalšie tri témy na nasledujúce písmená abecedy. Prvou témou bola D - Dapper or Darling Duo (eleganté alebo milované duo). Táto téma sa mi obzvlášť veľmi zapáčila, pri nej sme s mami hneď vedeli ako túto ju znázorníme.Usmívající se

Doma mám už od začiatku marca dvojo prekrásnych elegantných šiat od bábik Barbie z kolekcie Birthstone Beauties od Miss Emerald (zelené) a Miss Garnet (purpurové/vínové) z roku 2007, ktoré som kúpila za veľmi pekné peniažky od zberateľky z Nitry (zistila som že sme už dveS vyplazeným jazykem), s ktorou som si dala osobné stretko a neplatila som žiadne poštovné.
A táto téma bola skvelou príležitosťou využiť konečne tieto úžasné elegantné šaty.Usmívající se
Od začiatku som chcela použiť dve bábiky s rovnakou tvárou a to moje obľúbené sestry Louboutinky. Taktiež som sa ešte rozhodovala, či nepoužijem dve Barbie s tvárou Steffie, ale moje srdce si žiadalo dve Loubotinky!Usmívající se
V zelených šatách sa predstavila Deborah Barbie Basic 002 Deborah a v purpurových Hervé Léger Sophie, ktorá v júni dostala nové kĺbové Pivotal (predtým mala Fashionistas), ktoré som vymenila za jedno svoje Model Muse od Barbie z kolekcie James Bond Live and Let Die s jednou zberateľkou zo Slovenska. Sophie je pre mňa výnimočná Barbie, jedna z mojich top one pokladou v mojej zbierke, preto som chcela pre ňu niečo kvalitnejšie a dosť rýchlo sa mi tento sen splnil.Úžasný
Čierne a červené lodičky sú z Barbie Basic 001 doplnkových sád, modrý a fialový kameň/náhrdelníniky na krku oboch dám máme z našeho dvorného klenotníctva zmrzlinka od Katky. Aby dievčatá už úplne ladili, Louboutinke Deborah som zaplietla na oboch strán dva vrkoče, ktoré som spojila do copu. A aby toto fotenie bolo o niečo zaujímavejšie, nie len o dvoch zladených bábikách, tam som obom dámam priradila dve čivavy. Jednu bez obojka (no nakoniec som jej dala náramok od zmrzlinky ako elegantný obojok) mám od Barbie Dolls of the World Mexiko a tú so zlatým vodítkom mám z Barbie Basic 001 sady doplnkov.
Dievčatám som do interiéru pridala aj strieborný elegantný gauč.Usmívající se

Tu máte fotky pre mesiac jún s reálnymi modelkami, ktoré nám dali ako príklady.
A tuto sú inštrukcie pre tému D:
Ukáž nám svoje najštýlovejšie dve bábiky dohromady. Môžete fotografovať bábiky podľa pohlavia alebo ako mužský/ženský odev. Napríklad, "Dapper Duo" by mohla mať dvoch mužov na fotografii (ako vyššie uvedenom príklade inšpirácie) alebo mužskú a ženskú bábiku fotografovať spoločne v pánskom oblečení.

Tešte sa na tému E, ktorá sa Vám určite bude veľmi páčiť a teraz si už pozrite zvyšné fotky bez môjho vykecávania. Ako zvyčajne, úplne prvá fotka zhora bola súťažná.Usmívající se











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára