nedeľa 14. augusta 2016

E - Eiffel Tower


S radosťou pokračujem s ďalším článkom o mesačnej abecednej výzvy na Flickri.Usmívající se
Druhou témou pre mesiac jún, ktorú Audra s Leslie určitli bola E - Eiffel Tower (Eiffelova veža).
Táto téma sa Vám bude isto páčiť, rovnako ako mne, keďže ja som veľká fanúšička Eiffelovky a Paríža. Preto lepšiu tému ani nemohli vymyslieť.Smějící se

Prvým nápadom, ktorý mi v hlave prebehol bolo obliecť nejakú Barbie do outfitu s obrázkom Eiffelovky. Doma mám totiž jedno nové tričko s Eiffelovkou a s pudlami. Chcela som vytvoriť nejaký moderný outfit, ktorý doplním s retiazkou, na ktorej visí mini Eiffelovka. Takúto retiazku mám vytvorenú pre svoje bábiky už dávnejšie. Šedé tričko sa mi trikrát extra nepozdávalo, pretože sa mi k nemu táto retiazka nehodila, tak som chcela ušiť iné tričko s dlhším rukávom z látky (z dámskych nohavičiek), ktorá má motív Eiffelovky, s pudlami a s rôznymi francúzskymi názvami. Lenže tričko som aj začala šiť, ale stále som sa s týmto nápadom nejako nevedela stotožniť. Zberateľky začali na túto tému sypať plno fotiek, najviac som videla veľmi veľa koláží s Eiffelovkami, kde boli oblečené bábiky v retro elegantných outfitoch. Chcela som sa opäť odlíšť a s niečím iným zaujať.
Mami mala nápady, že bábika, ktorá bude v modernom outfite a okolo nej budú samé naše dekoračné kovové Eiffelovky. Potom ju zase napadlo, že by som mohla využiť náš nedokončený francúzsky obchodík so suvenírmi, v ktorom by nejaká Barbie nakupovala Eiffelovky a iné francúzske suveníry.Smějící se
Mami raz v jeden deň, (ale nie bolo to v noci pred našim jedným spánkom), že by som mohla spraviť z Barbie maliarku. Paríž je predsa mesto umelcov, takže tento nápad som vôbec nepovažovala od veci a veľmi sa mi zapáčil.Usmívající se
Len som musela vyrobiť maliarsky stojan s paletou a s farbami podľa návodu od Froggystuff
Štetce a červený pohár sú od Mattela.
Kreslenú skicu Eiffelovky som hľadala a našla na internete.
A samozrejme maliarka potrebovala Eiffelovku aj podľa niečo kresliť, tak som zobrala svoju "menšiu" zbierku dekoračných Eiffeloviek rôznych veľkostí z našej chodby.Smějící se
Opäť som to v tomto prípade trošku prehnala, vznikla už skôr taká Eiffelovkova obsesia.
Preto som nakoniec vybrala solídnejšiu fotku, kde Brigitte maľuje len tú najväčšiu, fotka prvá zhora.Usmívající se Výber bábiky bol v tomto prípade veľmi jednoduchý, zobrala som svoju Brigitte Francúzsku Dolls of the World v jej pôvodnom outfite. Iná lepšie hodiaca sa Barbie na Francúzsku nebola.Usmívající se

Tu je fotka s reálnymi modelkami ako príklad.
A tu sú inštrukcie pre túto tému:
Je vaša bábika na návšteve Paríža a Eiffelovej veži? Alebo má športovú kravatu s mini Eiffelovou vežou na nej? Možnože je izba vybavená malou replikou na polici. Jedinými požiadavky na tejto fotografii je 1) aspoň jednu bábiku na fotke, a 2) viditeľné reprezentácie Eiffelovej veže. Nechajte svojej tvorivosti rozhodnúť, ako zahrnúť mesto svetla s najslávnejšou pamiatkou mesta.

Túto fotku mi žiaľ nevybrali, ale nebojte sa, určite sa ešte dočkáte. Tešte sa na tému F!












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára