sobota 27. augusta 2016

I - Industrial


Pokračujeme ďalej s fotkami mesačnej abecednej výzvy na Flickri. Treťou témou na mesiac júl bola I - Industrial (priemyselný/továrenský). Táto téma ma nesmierne potešila. Páči sa mi najmä industriálny štýl bytového zariaďovania, preto som vedela, že s touto témou nebudem mať žiadny problém.Usmívající se

Izbu/diorámu v industriálnom štýle som v tejto súťaži na tému Fandom (svet fanúšikov) už použila, preto som sa rozhodla poberať v inom štýle.
Mami hneď napadlo, aby som využila našu stenu z umelého kameňa, ktorú tvorí len časť na stene ako dekorácia. Ešte nikdy predtým, čo už v byte bývame (sú to 4 roky) som pri nej nefotila.
Vedela som, že okrem steny použijem aj rôzne kovovové materiály "odpadky".
S mami sme deň pred fotením vytvorili tento outfit v štýle industrial, ktorý má prvky v emo, či v metal alebo hard rock štýle. Mami tento outfit sama od hlavy až k päte vytvorila. Ja som tentokrát len asistovala. Vedela som, že na toto fotenie je ako stvorená moja obľúbená Megan, ktorá sa zatiaľ v tejto súťaži medzi mojími kočkami vôbec neukázala.Usmívající se
Mami využila šitú tutu sukničku, ktorú šila pre moju Cynthiu (Popolušku) pre účely narodeninovej oslavy, ďalej využila nočnú košieľku z mojej dielne, rovnako ako náhrdelník s krížom. Rukavičky sú zo sady Liv, konkrétne od žltočierneho kabáta, pančuchové podkolieny sú od Barbie Stardoll. Topánky som musela vybrať také bagandže, mohutnejšie topánky, aby sa do tohto štýlu hodili. Náramky sú zmes Mattel a Liv. Styling účesu robila tiež mami, je taký bláznivý, zaplietla do jej vlasov rôzne farebné bavlnky. Na záver ju napadlo zavesiť okolo celej sukne zicherky v rôznych veľkostiach, čo dodalo celému outfitu šmrnc. A outfit v industrial v štýle bol hotový.Úžasný
Na druhý deň, v deň fotenia dostala mami nový kreatívny nápad. Padlo jej pri varení do oka toto sitko na výrobu halušiek, ktoré v našej domácnosti vôbec nevyužívame. Zdedili sme ho po mojej babke, tá ho často využívala pri varení. Po rokoch bolo opäť konečne využité i keď poslúžilo na iný štýl využitia ako býva vo zvyku.S vyplazeným jazykem
Megan nie je vôbec žiadna hamblivka a pri tomto fotení sa riadne odviazala.
Prvá fotka ako obvykle išla do súťaže.

Tu máte fotku, ktorú sme dostali na ukážku ako mali asi jednotlivé témy vyzerať.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto tému:
Táto téma je o priemyselných materiálov. Pozadie/dioráma pre túto tému môže obsahovať veľké množstvo metalických farieb a kovových materiálov. Váša bábika (y) môže byť na sklade, v opustenej budove, stojaca na priemyselnej streche, alebo dokonca stojaca na koľajniciach. Môžete tiež priblížiť túto tému cez módu. Napríklad môžete obliecť svoju bábiku (y) s priemyselnými materiálmi. Premýšľajte o priemyselných materiálov pre príslušenstvo, tiež! Existuje veľa možností! Môžete štylizovať ju "tvrdá ako klince" ako v uvedenom príklade fotografii hore, alebo si môžete vytvoriť postavenie v elegantných šatách v špinavom mieste. Dostať svoje tvorivé šťavy rozpustiť!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára