štvrtok 9. apríla 2020

I - Indulge


Poslednou treťou témou pre mesiac január bola na písmeno I - Indulge (Oddať sa). Zaujímavá téma, ktorá opäť raz rozprúdila kreatívne myšlienky na plné obrátky.😊
Pravidlá pre túto súťažnú tému:
"Príliš veľa dobrých vecí môže byť úžasných" - May West

Je v živote Vašej bábiky, po čom on/ona nadmerne baží alebo túži?
Táto téma je všetko o sonde do osobnosti Vašej bábiky (a snáď jej/jeho domove) pre inšpiráciu.
Je Vaša bábika shopoholik s plným šatníkom s dizajnérskymi topánkami?
Alebo snáď on/ona má neprekonateľný sladký zub pre zmrzlinový pohár s pekanovými orechmi... veľa orechmi.
Alebo možno Vaša bábika má previnilé tajomstvo pôžitku, že priemerná bábika by mohla nájsť nezvyčajné alebo dokonca nevkusné.
Myslíme strašidelné maratóny filmov triedy C doma.
Myslíme skryté hračky v truhlici hrané sa s trolom bábik pod posteľou.
Ukážte čo Vaša bábika miluje zbierať alebo zažívať do extrému!

Pri tejto téme sme si položili s mami zásadnú otázku, čoho môže mať naša bábika/y veľa, do čoho je úplný fanatik až do zbláznenia? Čo si nedokáže nikdy odrieknuť?
My sme rozmýšľali nad tým aké tematické veci v malom merítku máme doma, najmä z čoho máme nejakú malú kolekciu.
Nechceli sme ísť do triviálnosti ako sú topánky, kabelky, či zmrzlinové poháre so zákuskami, najmä žiadne jedlo, to sa nám absolútne nepozdávalo.
Mám rada Egypt, od malička ma fascinoval, pár rokov sme mali obývačke plno egyptských dekorácií a sošiek a z tohto obdobia som si spravila takú malú vitrínku, do ktorej som mala umiestnené malé egyptské postavičky, ktoré som dostala na svoje 18.narodky od mojej mami. Keďže táto zbieročka je úžasná a už sme ju raz v tejo súťaži v jej druhej sérii použili pri téme K - Knick-knack/Keepsake (drobnôstka/spomienkový predmet).
Preto sme hľadali iné alternatívy. Napadli nás dve veci. Prvou z nich bola moja obľúbená Eiffelovka. Lenže tá už i mne príde taká opozeraná a všade posledné roky na mňa vyskakuje vo všetkých podobách a na všetkom..., že už aj ja som z nej pomaly objedená.
Viem však, že za každých okolností vždy zaberá. Je takým magnetom, podobne je to i so značkou Chanel v móde.😕
Mami však napadol ďruhý nápad a pre nás obe jednoznačne menej opozeraný. Plyšoví medvedíci.🐻 Tí sú tak neuveriteľne rozkošní. Priam na zjedenie.😍
My s mami máme doma i menšiu zbierku plyšových medvedíkov, ktoré sa však posledné roky veľmi nerozširujeme, nie je pre nich miesta. Stačí, že zaberajú jednu poličku. Vo väčších i menších rozmerov ako sú bábiky.
A tých najmenších máme dá sa povedať, že dosť. Rozhodla som sa nakoniec sama, že lepšie bude, keď naša bábika bude milovať nadovšetko plyšových medvedíkov. Ako však vidíte, miluje i tú Eiffelovku, keďže si zariadila i vlastnú spálňu v parížskom štýle.😄 Nakoniec vznikol s tým taký kompromis. Zbierka milovaných plyšových medvedíkov v parížskej spálni.

Ako vášnivú milovníčku plyšových medvedíkov, ktorých nemá nikdy dosť sme vybrali Shaniu (Barbie Basic 2.5 Model No.04).😊 Hodila sa nám do tejto izby ako bola cez zimné obdobie oblečená. Mohli ste ju v rovnakom outfite u mňa vidieť v 21.dni vlaňajšieho adventného kalendára s bábikami, kde v ňom balila vianočné darčeky.
Bledoružový svetrík je ručná práca od zberaľky bábik Blanky (feskynadruhou.blogspot.com). Strieborné legíny a náušnice sú moja ručná práca.

Parížsku spálňu som už fotila viackrát. Vlani vo februári prešla však radikálnou zmenou posteľ a aj sofa.
Celú posteľ som prerobila. Základ tvorí krabica od puzzle, ktorú som celú vytapacírovala, obalila čiernou látkou. Záhlavie som z hranatého zmenila na oblé a pridala som biele perly. Urobila som novú prikrývku a bledoružové vankúše s riasením. Tie sú z takej nočnej dámskej košele, ktorú niekto vyhodil. Pôvodné bielo-čierne pásavé vankúše sú z pôvodnej posteli. Predchádzajúcu posteľ pred pár rokmi robila mami.
Šatníková skriňa je od Mattela z kolekcie Look, dostala som ju pred pár rokmi na svoje narodeniny.
Kozmetický stolík s taburetkou a stolné lampičky robila pred pár rokmi mami. Obrazy v parížskom štýle sú tiež moja práca.
Zabudla som, že som vytvorila i nové čiernej nočné stolíky.😊

Zopár slov k samotnej zbierke medvedíkov. Najväčší hnedý medvedík so žltou mašľou som ho dostala ešte detstve od mami. Šedého druhého veľkého zase od kamarátky/spolužiačky zo strednej školy.
Medvedíkov s červenou a ružovou mašľou som šila z filcu pred pár rokmi ja.
Biely plyšový medvedík a ten s trakmi boli pôvodne prívesky na mobil.😃
Medvedíka macka Pooh som dostala od mami a nosila som ho na peračníku počas strednej školy. Bledomodrý plyšový je v skupine najnovší, našla som ho niekde vyhodeného. Medvedíka v šatách som si pred pár rokmi kúpila sama.
Plastové trio medvedíkov vyrobil Mattel, v rôznych obmenách. Úplne najstaršieho ružového mám už od detstva, bol v jednej sade doplnkov pre maličkú Shelly/Kelly a dostala som ho od známej, ktorá bola vydatá vo Švajčiarsku. Je to tá istá známa, ktorá mi priniesla moje prvé "pravé" Barbie od Mattela.
Modrý prišiel z Happy Family babičkou a fialový bol zase v nábytkovom sete baby izby.
Plastový hnedý a krémový pochádzajú od bábik Ori Princess.

Ako súťažnú fotku som pôvodne vybrala tú, kde Shania leží na posteli medzi svojou zbierkou medvedíkov. Nakoniec som to úplne poslednej chvíli zmenila, keď som fotky zverejnila. Vždy zverejním aspoň dve fotky z každej témy i na Flickri. Je to tá, kde Shania (kde vidno i celú izbu) ukazuje na posteľ, kde má celú svoju zbierku medvedíkov.
Nabudúce sa už konečne presunieme k februárovým témam. Prvá téma prinesie so sebou niečo luxusné.😊
















Počas fotenia v interiéri (momentálne, keď píšem tieto vety, priletel Louis na moju klávesnicu notebooku ako strela a sadol si mi do lona 😃) navštívil Louis izbu osobne. Odbehla som si na chvíľku na WC a už tam bol hneď zabývaný.😂
Počas fotenia ma sledoval a sedel pri mne, vedel, že nemôže do izby ísť, lebo sa za to hnevám. Akonáhle však moje nohy prekročili miestnosť, Louis neváhal využiť príležitosť. Tak tu máte tie momentky môjho zlatučkého miláčika Louisa.🥰💗
Fotku so Shaniou má len jednu, bála som sa o ňu, preto som ju dala rýchlo preč po prvej fotke.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára