utorok 21. apríla 2020

O - Orange Overload


Poslednou témou pre mesiac marec do A-Z mesačnej fotografickej výzvy na Flickri bola na písmeno O - Orange Overload (Zahltenie oranžovou).
Táto téma nás na začiatku veľmi nepotešila, brali by sme všetky možné iné farby ako je práve oranžová, keďže nepatrí do našich top farieb.😊
Pravidlá pre toto súťažné kolo boli:
"Oranžová je tá najšťastnejšia farba" - Frank Sinatra

Táto téma sa týka len oranžovej farby. Oranžová farba je často spájaná s optimizmom, kreativitou a radosťou.
Od najtmavších odtieňov hrdzavej a ryšavej po svetlejšie odtiene nechtíka a marhule, ukážte nám ako Vaše bábiky začleňujú túto stimulujúcu farbu do ich životov.
Od akcentu dekoru až po celé monochromatické miestnosti, táto energická farba
je perfektná cesta ako oživiť akýkoľvek priestor.
My môžme vždy nájsť dotyky oranžovej tiež vo svete módy!
Možno Vaša bábika vytvára módny časopis z aktuálne najhorúcejších módnych trendov - Mandarínka!
My tiež môžme nájsť oranžovú v prírode, na našom obedovom tanieri a dokonca aj v náboženstvách po celom svete.
Je čas dostať túto kreativitu, citrusové šťavy tečú!

Priznám sa Vám, že oranžová farba nepatrí medzi moje a ani mojej mami obľúbené farby.
Keď nad touto farbou premýšľam, vo svojom šatníku nemám oranžovú farbu. Skôr sa nájde zelená, ktorá rovnako nepatrí medzi moje top farby.
Náhodou máme bledšou oranžovou farbou vymaľované steny malej izby, kde sme chceli mať svieže farby a zhodou okolností sa nám do našého interiéru vtedy hodila. Inak sa nachádza u nás v malých akcentoch na doplnkoch v našej obývačky, ktorá je zariadená v africkom štýle.😎

Podobnom duchu si žijú i naše bábiky. Tie však majú na stenách svojej africkej obývačky oranžovú farbu.
V šatníku to majú ešte horšie. Moje mozgové bunky veľmi silno rozmýšľali po prečítaní tejto témy a dospeli k dvom záverom.
Oranžovú farbu majú na takom sieťovom tope, ktorý ostal po Barbie S.I.S Babyphat Kary.
Tú ste mohli vidieť vo vystavanom outfite u Jacqueline (čajovej Karličky) v téme E - Everything is ´80.
Keďže túto časť oblečenia sme už v súťaži použili, rozmýšľala som ďalej a už ma napadli len oranžové letné šaty, ktoré vidíte na fotkách a z rovnakej látky mám ešte ušitú i blúzku. Je to látka z detskej blúzky H&M, ktorá mala menšie poškodenie, tak som sa k nej dostala ako k vyradenému oblečeniu.

Od oblečenia sme sa posunuli k nábytkom. Veľmi silno sme rozmýšľali, čo majú naše bábiky vo svojich interiérov oranžové.
Ďaleko sme sa nedostali, zistili sme, že majú len oranžové vankúše v africkej obývačke.
Dostali sme sa do bodu, že sme nevedeli ako oranžovú farbu znázorníme. Nejaké prvky by aj boli, ale bolo ich málo.
Ja som mala taký jednoduchý nápad, že oblečieme nejakú Barbie, ktorá má u nás Made to Move telo do oranžovej blúzky alebo letných šiat, čo som v minulosti ušila a do dvoch rúk si dá dvojo pomarančov, pretože dva pomaranče našťastie mám pre bábiky.😄
A s jedným si zakryje jedno oko a s druhým si zakryje druhé oko. Proste taká bláznivá umelecká fotka.

Po dvoch dňoch pri preberaní témy a pozeraní našej zberateľskej izby, sa mami zahľadela na vrchné poličky, kde máme stavby so sveta s Barbienami z kolekcie Dolls of the World.
A tam vo veľkom v holandskom obchodíku so suvenírmi sme zistili, že v ňom sú dva typy oranžových drevených skriniek, ktoré slúžia ako poličky na tovary. Keďže je obchodík oproti ostatným viac "hlboký", tak jeho zariadenie je slabšie viditeľné.
A za tie roky, čo sme ho už vytvorili sme už aj zabudli, čo všetko v ňom máme.😕
Každý náš obchodík má jednu čajovú krabičku, ktorú sme vždy nafarbili podľa farby ladiacej k danej krajiny zo sveta.
Náhodou sme pre veľkosť obchodíka dopriali vtedy práve Holandsku dva typy drevených krabičiek. Jednu veľkú a jednu malú. Tú menšiu môžete vidieť na fotkách.
Mami rozmýšľala, že použije i veľkú, ale ja som jej povedala, že veľká zbytočná a v scéne nebude až taká estetická.

Za výsledok celej scény, ktorú vidíte na fotkách, vďačím mojej mami, bola celá v jej réžii.
So mnou len každú vec schválila.
Oranžové vankúše sú už zo spomínanej africkej obývačky pre bábiky. Tie sú položené na jednej palete (palety som si dve sady kúpila vlani v obchodíku Tedi, sú pôvodne tácky pod poháre).
Košík na ovocie som pred rokmi vyrobila ja zo špagátu.
Banány a ananás sú z nejakého umelého aranžmánu z čias rodinného kvetinárstva.
Dva pomaranče sú z jedálenskej sady od bábiky Sindy Pedigree.
Pohár je ešte z mojich detských čias, rovnako ako mini Fanta. Tá bola v takej debničke ešte s 5 Fantami aj v inej farbe. A bola to pôvodne kľúčenka.
Ruže sme pred dvomi rokmi kúpili v Kiku ako kreatívny materiál. Máme ich aj v iných odtieňoch.
Váza je obalený vrchnák s oražnovou saténovou stužkou.
V poličke sa nachádza ozdoba s motívom oranžových rybičiek. Je to výrobok predošlých rokov mojej mami.
Rybičky, keď som bola malá sme ich mali na paličkách na jednohubky. Mami urobila aj ich modrú variantu.
Jedny majú bábiky v jednej kúpeľni, druhé v druhej.
A obe farebné varianty rybičiek sú postavené na vrchnáku od voňaviek.
Na pravej strane poličky sa nachádza črepník a odznak s pomarančom, ktorý som počas strednej školy nosila na školskej taške. Teraz pre účely tohto fotenia odznak nalepila na nejaký drevený gombík.
A poslednou vecou sú dve tácky/podnosy s motívom pomaranča. Tie mám z takých letných visiacich ozdôb, ktoré som pred dvoma rokmi kúpila v počte 6 kusov, lebo boli v letných výpredajoch a kus stál iba 10 centov.😄
Mám ešte aj tácky s motívom kivi a melóna.

Ako modelku sme vybrali Charlottu (Barbie Basic 002 Model No.04), ktorá už otvárala túto sériu súťaže pri téme A - Apple (Jablko).
Mami k letným kvietkovým šatám pridala i oranžové ruže ako čelenku do vlasov a strapcové kruhové náušnice z jej dielne.
Náramok je moja ručná práca. Oranžové topánky sú z doplnkovej topánkovej sady od Mattela.

Fotku, ktorá bola súťažná, je tá, kde sedí a priamo sa pozerá do objektívu (úplne prvá zhora).😊
Konečne sme sa chronologicky prepracovali so súťažou do terajšieho mesiaca, kde mám dve témy už nafotené. Na poslednej ešte pracujem. Uvidím ako ich stihnem aj s textom spracovať do článkov. Rada by som ešte tento mesiac, aby som so súťažnými fotkami viac nemeškala.😕











2 komentáre:

  1. 1 Míša Míša | 21. dubna 2020 v 17:59 | Reagovat
    hezké fotky :-)

    2 Monika Monika | E-mail | Web | 21. dubna 2020 v 20:05 | Reagovat
    Moc pěkně udělané, super fotky :-)

    3 Iva Iva | Web | 22. dubna 2020 v 22:24 | Reagovat
    krásně nafocené

    4 nauriel nauriel | E-mail | Web | 24. dubna 2020 v 19:20 | Reagovat
    U vás na oranžová vypadá opravdu pozitivně, moc se mi celé to aranžmá líbí :-) A super výběr modelky :-)

    5 nauriel nauriel | E-mail | Web | 24. dubna 2020 v 19:21 | Reagovat
    Ve vašem podání je ta oranžová opravdu pozitivní barva, moc se mi celá scéna líbí. A super vybraná modelka :-)

    6 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:01 | Reagovat
    [1]: Ďakujem Miška. :-)

    7 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:53 | Reagovat
    [2]:Ďakujem Monika. :-)

    8 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:53 | Reagovat
    [2]:Ďakujem Monika. :-)

    9 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:53 | Reagovat
    [2]:Ďakujem Monika. :-)

    10 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:53 | Reagovat
    [3]: Ďakujem Ivka. :-) :-)

    11 Mary Mary | Web | 24. dubna 2020 v 22:54 | Reagovat
    [4]: Ďakujem Lenka, áno oranžová nakoniec dopadla nad očakávanie dobre. :-)

    12 valentina-panenky valentina-panenky | Web | 26. dubna 2020 v 0:23 | Reagovat
    Krásné, líbí se mi, jak ty fotky září

    13 Nikky Nikky | E-mail | Web | 27. dubna 2020 v 18:48 | Reagovat
    Oranžová tiež nepatrí k mojim top farbám, ale myslím, že ste to s mami zvládli super a modelka so svojimi vlasmi do toho úplne zapadla :-)

    14 Mary Mary | Web | 28. dubna 2020 v 0:11 | Reagovat
    [12]: Ďakujem, sú také svieže a dosť v letnom nádychu. :-) :-)

    15 Mary Mary | Web | 28. dubna 2020 v 0:11 | Reagovat
    [12]: Ďakujem, sú také svieže a dosť v letnom nádychu. :-) :-)

    16 Mary Mary | Web | 28. dubna 2020 v 0:12 | Reagovat
    [13]:Ďakujem Nikky, od tejto témy sa na oranžovú farbu budem pozerať lepšími pohľadmi. :D :D :D

    17 bianka78 bianka78 | 28. dubna 2020 v 21:14 | Reagovat
    Super fotečky a moc jí to sluší, já jsem taky nikdy moc oranžové neholdovala, ale v poslední době jsem si hodně oblíbila v kombinaci se šedou :-)

    18 Mary Mary | Web | 28. dubna 2020 v 21:26 | Reagovat
    [17]: Ahoj Blanka! Vitaj opäť na mojom blogu. Vidíš, dobrý nápad, ja som oranžovú farbu nikdy pri ničom neskúšala kombinovať so šedou, najmä ju používam s modrou farbou. :-)

    OdpovedaťOdstrániť