nedeľa 18. augusta 2019

Aiko


Barbie Fashionistas 81 Wear Your Heart 2018


Predstavujem Vám môj druhý prírastok tohto roka a zároveň moju druhú Barbie z kolekcie Fashionistas v mojej zbierke.
Prvú - Zaine som si kúpila tento rok v polovici januára v Tescu. Túto druhú v Kauflande, kde pred Vianocami predávali plno Fashionistas a nie však úplné novinky.
Po Vianociach im zopár kusov ostalo, z pôvodnej myslím, že to bolo okolo 10€ sumy ich naskôr znížili okolo vyše 6€.
Vtedy som nemala potrebu si nejakú z tých, ktoré ostali si kúpiť. Mňa najviac lákala Fashionistas č.76, pretože sa mi odjakýiva páčili tie šaty videla som práve tieto šaty sú krajšiie ako väčšina šiat vo fashionistas a videla som v nich aj potenciál rozšírenia šatnka starej mami, ktorá v tom ase dostala nové pohyblivé telo MTM.
Kaufland však pri prvom zlacnení Fashionistas neminul, tak dal po určitej kratšjej podobe dobe ďalšie zľacnenie na niečo vyše 3€.Úžasný Táto cena bola akoby záhrakom v dave kupujúcich tajná, lebo aj medzi inými zľacnenými hračkami boli všade štítky, okrem bábik Fashionistas. Ja som tipovala nejaké aj druhé zľavy, tak mi neostávalo nič iné ako to ísť na informácie zistiť. Zmena sumy ma aj troška zaskočila, keďže som plánovala kúpiť plnoštíhlu Goddess v pásavých šatách.
Kúpa tejto Aiko nebola absolútne neplánovaná, zobrala som najskôr len č.76 kvôli šatám pre babičku
Ostali im už len 2 kusy Fashionistas. Táto malá Kira a druhá bola plnoštíhla Fashionistas č.75 v overale s perami.
Nedalo mi to, mala som nutkanie zobrať zvyšok partie do zbierky.

Pri prvom zľavnení boli ešte aj Kenovia. Škoda, že sa mi nepodarilo kúpiť aj plnoštíhlu Fashionistas č.77 s tvárou Mbili, ktorú museli vystihnúť skôr ako ja po druhom zľavnení.
Dve plnoštíhle Fashionistas som si neplánovala nechať, obrala som ich len o šaty pre moju Happy Family babičku Elizabeth a poslala som ich robiť radosť iným do sveta. Najskôr som im však niečo pekné samozrejme ušila.
Aiko je moja úplné prvá zástupkyňa tváre Kira/Oriental 1980. Nikdy predtým som žiadnu Kiru v zbierke nemala.
Netvrdím, že patrí medzi najkrajšie Kiry, moje topky sú srdcovky ako Dolls of th World Peruánka s dieťaťom a playline Surf City Kira.
Páčia sa mi na nej jej výrazné pery a melírovaná farba vlasov. Aj jej oblečenie patrí do tej skupinky lepšieho vypracovania.
Síce nie je to úplne štýl obliekania, čo sa mi páči, ale pri jej tínedžersky pôsobiacej postave sa mi to k nej hod
Telo je pre mňa tiež novinka, je petite, čo je nízke, stretla som sa s ním tiež po prvýkrát. Ja by som jej rada dopriala MTM. Na moju mami aj kvôli telu pôsobí ako tínedžerka.Usmívající se
Trocha dlhšie sme jej však vyberali meno. Moja mami prešla rôzne zoznamy ázijských mien ako sú japonské, kambodžské, thajské a pod. Napísala mi na lístok, tie, ktoré ju oslovili najviac. Ja som si nakoniec z nich vybrala japonské meno Aiko.

Nevedeli sme aká scéna by bola pre ňu charakteristická.
Prvým impulzom bolo použitie čiernej stoličky značky Dynamity Girls od IT, ktorú majú moje bábiky vo svojej červenej kuchynskej linke Modern Comfort.
Mami neskôr pri rozmýšľaní napadlo, že či scéne nemôžu byť rôzne srdiečka, inšpirovala sa jej šatami.
Tak sme k stoličke pridali červený koberec v tvare srdca, ktorý som robila pre minuloročný Valentín. Zobrala som ešte vankúš tvare srdca z Ikea nábytkového setu.
Skrinku z Pepca, ktorú mám už pár rokov a je červenej farby s čierno-bielymi motívmi. Aby nezapadla v scéne, tak som ju troška vyvýšila. Požičali sme si červené ruže a papierový box s motívom Me to You medvedíka z valentínskeho obchodíka pre bábiky. Použila som opäť čiernu figurínu z kolekcie Fashion Fever, kde som na ňu vystavala druhý outfit, podobne ako pri Fashionistas Zaine.
Ten sa skladá z kabelky Hello Kitty z väčšieho packu oblečenia, červené topánky zo setu Life in the Dreamhouse Midge, strireborný náhrdelník je z dielny Katky a konečne som bola šťastná, že som našla osobu, ktorej padnú bodkové šaty od Ori princess bábiky ako uliate.Úžasný

Fotky v krabici.


Fotky zadnej strane krabici s vobrazením ostatnými Fashionistasmi.


Je medzi nimi i tá 77 plnoštíhla Mbili, ktorú mi vyfúkli. Nemám niakeho iného špeciálneho favorita. Asi najviac sa mi páč či. 79 s tvárou Teresa.













Má krásnu a milú sympatickú tváričku.




Dokonca jej dali i náušnice v podobe strieborných putiek do uší.


Veľmi krásne melírované vlásky. Hustota taká stredná ako má i Zaine.


Predná strana šiat.


Zadná strana šiat.


Biele tričko je samostatný diel, Mattel sa v tomto prekonal.Smějící se


A srdiečkové šaty na ramienka bez trička. Veľa zberateľov zo zahraničia ich aj takto sexi využíva. Keď sú i na inej bábike s inou výškou, tak sú vlastne mini.


Čierne topánky. Takýto typ ešte nemám a som veľmi rada, že táto Kira nemá ploché nohy ako má moja druhá Fashionistas.


A nakoniec výsledná celá červeno-srdiečkavá scéna s AIko.Usmívající se









A už nakoniec prezlečená do bodkovaných šiat od Ori princess. Keďže sú vhodné pre menšie prsia a Kira má rovnakú postavu ako Ori.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára