sobota 17. augusta 2019

Let's Go Bike


Aby som Vás nezahlcovala len módou pre bábiky, rozhodla som urobiť menší odskok a predstaviť Vám môj krásny bicykel, ktorú som už v roku 2016 dostala od mami na narodeniny.
Premiéru mal v tom roku s mojou Midge, s ktorou som si po prvýkrát ako s bábikou vyšla na "verejnosť" do nášho mestského parku.Usmívající se Fotky s Midge v parku si môžete pozrieť tu.

Článku však môžete vidieť už bicykel bez pomocnej opierky a spravila som mu aj nový realistický košík s kvetinami.
Jeden bicykel moje bábiky majú už od mojich detských čias. Jedná sa však o športový - horský bicykel. Jeho fotky si môžete pozrieť tu.
Mňa tento bicykel zaujal od Mattela z dôvodu, že je práve retro štýle a môže sa hodiť na rôzne romantické fotenia. A jeden bicykel je pre toľko bábik málo, tak prečo si nezaobstarať ešte jeden?
Mattel tento bycikel robí v rôznych obmenách, najmä iných farebných kombináciách. Videla som ho tento týždeň v mentolovo-ružovej podobe, ktorá by sa mi páčila viacej. Nevadí, ja ho už mám tri roky a fotím s ním, takže nebudem tento fakt už riešiť.Usmívající se

Bicykel má príslušenstvo v podobe ružovej prilby a ružových tenisiek. Má pomocný stojan pripevné zo zadnej strane sedadla. Tohto pomocníka som využila len pri tomto fotení, inak som ho predtým nevyužívala a ani v budúcnosti nebudem.
Táto vec sa rovnako týka aj plastového košíka s kvetinami, lebo ja plastové veci nevyužívam, nie sú pre mňa dostatočne reálne. A ako ste už mohli vidieť v minulosti, vlastný košík som pre tento bicykel spravila z jutového špagátu, ktorým som polepila vrchnák od zubnej pasty. Umelé kvety mi dodala moja mami.Usmívající se



Detail na plastový košík.


Pohľad na upevnenie plastového stojana, ktoré drží bábiku na bicykli.


Nápis Barbie. Ten zmažem odlakovačom, nie je mi potrebný.


Pohľad na pedále bicykla a na ružové tenisky. Tie sú špeciálne, aby sa presne strčili do pedálov.



Detaily na ružovú prilbu. Je z mäkkého ohybného plastu.




Bicykel Vám predvedie moja Tris (Barbie Divergent Tris) v exteriérovom prostredí môjho ateliéru na fotenie.
Strom mi pred dvomi rokmi vyrábala moja mami. Mám ešte jeden. Kamene sú ozajstné kamene.Smějící se
Tris som dala outit zo sady Life in the Dreamhouse Midge, pretože ho má oblečený i Barbie na krabici od bicykla. Keďže ho mám, rozhodla som sa ho i ja využiť. Náušnice sú malé dámske "puťky".
















Pohľad na krabicu zo všetkých strán.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára