streda 21. augusta 2019

Barbie single fashion pack: Live, Love and Laugh (2014)


Stále sa pohybujeme vo fashion línii a inak to nebude ani v tomto článku. Dnes si predstavíme ramienkové biele tričko s nápismi: Live, Love and Laugh (Ži, miluj a smej sa). Pochádza zo samostatných fashion packov, ktoré sa u nás predávali najmä v rokoch 2014-2016. Toto tričko patrilo vtedy medzi mojich favoritov z jedno kusových balení, ktoré v kolekcii vytvorili.Usmívající se


Mám z tohto obdobia ešte jeden fashion pack, ktorý Vám predstavím po tomto článku, aby na seba nadväzovali.
Toto tričko s pozitívnymi slovami mi prišlo veľmi "cool". Presne sa hodí do streetových a mestkých outfitov.

K tričku som dotvorila outfit v podobe čiernych šortiek od Barbie Stardoll Bonjour Bizou, letné topánky "gladiátorky" zo sáčkových doplnkov tiež tejto kolekcie. A aby outfit nebola čisto čierno-biela nuda, tak som ho oživila dvoma ružovými prvkami v podobe ružových strapcových náušníc, ktoré sú pôvodne dámske, nič som s nimi nerobila, len som upravila zapínanie do uších Barbie. Ružový náramok je od jednej Barbie z kolekcie módnych ikon. Čierny náramok mám od Barbie Shakiry.

Ako modelku som vybrala moju Dalilah (Barbie Holiday Blue Dress 2016), pretože presne tejto podobe mala outfit na sebe pred pár rokmi cez leto a páči sa mi na nej. Táto Barbie je typ, ktorý zvládne ľavou zadnou i športový či ležérny outfit.

Prostredie som vytvorila veľmi jednoduché, nechcela som to až tak preháňať. keďže je to "len" obyčajné tričko.Smějící se
Použila som ružový pink gauč, ktorý Mattel vyrobil, keď mala pred 10 rokmi Barbie 50.narodeniny.
Navrhol ho dizajnér Jonathan Adler. Gaučík mám veľmi rada a cením si, že sa mi ho pred pár rokmi zohnala za normálnu cenu.Usmívající se
Notebook je z kolekcie Barbie Basic 001 z fashion packu.
Fotoaparát je z hracieho setu chata od bábik Liv.
Podnos je zo zimnej chaty od bábik Moxie Girlz.
Šálka, lyžička a konvica sú japonské miniatúry značky Re-ment, ktoré som dostala vlani do daru.

A prejdime už samotným fotkám, kde si Dalilah prenáša fotky z fotoapártu a v notebooku si ich prezerá a triedi, ktoré sú z nich najlešie na Instagram spoločne so svojim kocúrikom Markosom.Smějící se
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára