utorok 20. augusta 2019

Outfit od Fashion Fever Teresy z vlny C


Vraciame sa ďalším článkom v kategórii "fashion". Tentokrát si predstavíme letný outfit, ktorý pôvodne patril playline Barbie Terese z kolekcie Fashion Fever.Usmívající se
Aj vďaka tomuto outfitu som sa skamarátila s jednou zberateľkou zo Slovenska.


Raz začiatkom leta 2016 som si všimla na našom Bazošovi inzerát, v ktorom bol záujem o výmenu zberateľského tela Model Muse za kĺbové zberateľské telo. Mňa to veľmi zaujalo, pretože som sa už dlhšie pohrávala s myšlienkou, že by som dopriala lepšie kĺbové telo = zberateľské dopriala svojej Sophie (Barbie Hervé Léger). Ona ku mne prišla na svojom pôvodnom tele, ktoré som jej zamenila za nejaké od Barbie Fashionistas. Vtedy som mala novšiu bábiku Barbie James Bond Live and let Die s tvárou Lara. Tej som tiež plánovala dať kĺbové telo, takže som mala jedno Model Muse naviac, s tým, že ak sa výmena vydarí, ona dostane pohyblivé telo od Hervé Léger a tá dostane vymenené zberateľské s kĺbami.
Podľa typu inzerátu som usúdila, že sa jedná pre mňa o neznámu zberateľku zo Slovenska, čo mu som sa potešila, keďže u nás je stále veľmi málo zberateľov.
Všimla som si v tom období ešte skôr, že zberateľka mala vo svojich inzerátoch i ponuku tohto ružového svetríka Fashion Fever. Už si nepamätám, či ho v inzeráte predávala alebo chcela zaň výmenu, ale keďže bol svetrík i na tomto celom pôvodnom outfite, myslela som si, že sa jedná o celý outfit.
Takže mi to nedalo a okrem výmeny tela som sa opýtala i na svetrík.
Ja som tento outfit od Fashion Fever Teresy milovala už veľmi dávno, takže musíte chápať aká som bola nadšená, že ho niekto ponúka.
Slovo/mail dalo slovo a ďalší mail a zistila som, že zberateľka sa volá Monika a veľa zberateľov z Čiech a samozrejme i zo Slovenska ju pozná pod menom Iski Kavicka.Usmívající se
Vtedy zháňala Model Muse telo pre zberateľskú Barbie Citrus Obsession. Dohodli sme sa samozrejme na výmene tiel a Monika mi vysvetlila, že sa jedná len o svetrík a nie celý outfit, ktorý chce dať preč. Prisľúbila mi, že si premyslí, či outfit pustí a ja jej ho za niečo vymením. Keďže vedela, že bábika má väčšiu hodnotu s pôvodným outfitom.
V tej dobe mala omnoho menej Barbie ako dnes, taktiež mala väčší počet klasických playline, ale Model Muse telá zháňala rovnako intenzívne ako dnes.Smějící se Takže ma informovala, že ak mám aj iné zvyšné telá Model Muse, určite ich s radosťou vymení alebo kúpi. Ja som si vtedy uvedomila, že rok predtým kupovala iná zberateľka odo mňa Model Muse telá s playline hlavičkami, tak som ľutovala, že som ich mohla vymeniť s ňou. No, nakoniec som zistila, že Monika pozná vďaka týmto svojim zberateľským aktivitám mnoho zberateľov bábik, keďže inzerovala aj na českom MMB a aj zberateľku, ktorá odo mňa brala tie Model Muse telá rok predtým.
Vtedy mi vysvetlila, že ona blog či stránku nemá, vie si prevlasniť či týmto spôsobom zmeniť bábiky, miluje Barbie na Model Muse telách (to som dosť rýchlo vtedy pochopilaSmějící se) a najmä elegantných róbach či v modeloch, vie šiť alebo si vylepšiť šaty pre bábiky (poslala mi niektoré svoje ručné kreácie do mailu), neskôr i fotky svojej zbierky Barbie, keď ešte nevytlačila zbierka miesto na televízor a mala aj menší počet poličiek.Smějící se Taktiež som sa dozvedela, že jej vášňou boli pred bábikami šperky, takže si vie vyrobiť i tie pre bábiky. Spoznala som neskôr i jej roztomilých domácich miláčikov v podobe zajaca a Pipa.Usmívající se
A tak sme sa postupne spoznali a skamarátili viac hlavne v oblasti nášho rovnakého obľúbeného koníčka, ktorým sú bábiky.
Iski neskôršie sa viac a viac začala objavovať aj vo facebookovej skupine Panenky Barbie a všechny druhy panenek, kde najskôr hlavne inzerovala, ale neskôr začala uverejňovať jej bohovskú zbierku hlavne bábik Barbie, ktorá sa jej každým týždňom rozrastá. A teraz je už veľmi populárna, skamarátila sa s veľa zberateľmi z oboch našich krajín, ktorých niektorých aj dosť ovplyvnila v ich zberateľstve bábik a stala sa aj ich dvornou dodávateľkov.Smějící se V tom sa určite niektorí z Vás uvidia.
Naďalej dosť intezívne hľadá a zháňa stále Model Muse telá, ale aj elegantné šaty pre svoje staré, či nové kočky do zbierky.Usmívající se

Dosť bolo rečí, asi ste už vďaka fotkám pochopili, že sme sa s Monikou nakoniec dohodli na výmene tohto outfitu, ale nezostalo to len pri ňom. Ovtedy už pár bábik som jej aj predala zo svojej zbierky a mali sme aj za tie roky veľa výmenných balíčkov v oblasti šiat a doplnkov pre bábiky, ktoré v budúcnosti určite ešte v nejakom článku uvidíte.Usmívající se

Pri výbere modelky do tohto fotenia som išla štýlom, že pôvodná majiteľka šiat Teresa bola hnedovláska, aj keď pôvodne bol outfit toto leto na černoške Holiday 2016. Nakoniec výber padol na moju Jacqueline - Barbie The Look Sweet Tea, ktorá sa familiárne u nás vo FB skupine volá "Karlička" podľa názvu jej tváre - Karl.

Ja som tento outfit už viackrát za tie roky využila. Asi najviac sa mi hodil v roku 2016 v A-Z súťaži na Flickri na tému N - Nifty 50´s, kde bol pre mňa absolútným zobrazením módy 50.rokov. Jednoducho čistý retro štýl.Usmívající se
Žlté náušnice robila k týmto šatám do tejto súťažnej témy pred rokmi moja mami.

Scéna tohto fotenia je veľmi jednoduchá. Tráva a drevená podlaha má zobrazovať vonkajší letný posed pred domom. V máji tohto roka som vyrábala z kartónu, bieleho papiera, jutového špagátu a lepidla letný ratanový nábytok na patio pre bábiky. Vyrobila som dve takéto kreslá, jeden väčší gauč a stôl. Nábytku chýba ešte ušiť vankúše. Zatiaľ som použila tento ružový z iného projektu na patio. Tento menší stolík na fotkách robila už dávnejšie moja mami tiež z jutového špagátu a aranžmán mi robila tento rok na patio.Úžasný

















Pohľad na celý outfit samostatne bez bábiky. Krásna prácička, keď si pomyslím, že zhruba pred 15 rokmi vedel Mattel ušiť a predávať takéto krásne outfity. Až mi je do plaču...ZamračenýPlačící, keď vidím kvalitu tých dnešných outfitov i bábik.


Šaty sa okolo krku zapínajú na patentky a v páse na suchý zips. Sú to prekrásne šaty. Ja proste milujem retro štýl nielen na bábikách.Usmívající se


Krásny bledoružový svetrík s trojštvrťovým rukávom. Má roztomilé malé drevené gombíčky.


Najslabším článkom tohto outfitu je pre mňa plastová kabelka. Ale aj tak je oproti dnešným abelkám celkom pekne vypracovaná. Tento typ letných topánok na platforme som mala prvýkrát. Predtým som dva páry mala tiež z rady Fashion Fever, ale tie nemali pracky okolo členkov. To som nevedala, že vďaka Monike mi dva páry v rovnakého druhu, ale inej farbe pribudnú do zbierky.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára