utorok 13. augusta 2019

Čierno-biela blúzka z dielne Ivy Kuciánovej


Rozhodla som sa pokračovať a naväzovať na vianočný darček, ktorý som dostala na minulé Vianoce od kamošky Katky (zmrzlinka80.blog.cz). Jedným z darčekov bola tvorba od veľmi šikovnej a kreatívnej zberateľky Ivky Kuciánovej.
V predchádzajúcom článku ste mohli vidieť dlhé biele letné šaty. V tomto článku si predstavíme druhý kúsok, ktorým je krásna čierno-biela blúzka.Usmívající se


Prenádherná blúzka, ktorá mi od môjho prvého pohľadu pripomenula Chanel štýl.
Preto som vedela, že celkový styling bábiky a scény bude v tomto duchu.
Rozmýšľala som, že by som mohla k blúzke i nejakú krásnu sukňu ušiť. V strihu púzdrovej sukni, ktorá by mohla byť čiernej alebo šedej farby. Vhodnú sukňu v tomto strihu a farby nemám. Vlastne mám, ale má jedinú vadu, že má leopardiu podtlač.Smějící se Je od Millie The Look Urban Jungle.
Mám ešte dve rovnaké čierne mini sukne od Barbie Summer Topmodel Hair wear, len tie by k tejto blúzke pôsobili vulgárne.
K šitiu som sa zatiaľ nedostala, čo v budúcnosti určite nevylučujem a nebránim sa k tomu.
Napadlo ma, že by neboli zlé k blúzke i strieborno-čierne kožené nohavice od jednej z prvých Fashionistas Raquelle, ale ku klasickému Chanel outfitu som chcela jednoducho sukňu.
Napadla ma preto varianta využiť šedo-strieborno-čierne šaty od mojej Hailey - Barbie Stardoll Doll Space Style. Blúzka je širšia, preto v pohode prekryla vrchnú časť šiat, ktorá nemá ramienka a dolnej časti vytŕča sukňa.
Náušnice sú z mojej dielne prerobené z dámskych náušníc, ktoré som raz dostala od kamarátky do daru k sviatku.
Náramok je Mattel. Čierne topánky sú od Barbie Natalii Vodianovej.

Ako modelku som vybrala moju Diane - Barbie Diane von Furstenberg, ktorá sa so svojím šarmamom a eleganciou sa na tento look najviac hodí.Usmívající se

Scéna je jednoduchšia, celá ladená do čierno-bieleho štýlu s rozbitá je len jemnou bledoružovou farbou v podobe vankúša na gauči.
Gauč som si požičala z našej parížskej spálni pre bábiky. Je prerobený, robila som mu nové operadlo a rovnako som ušila nový vankúš. Pretože som prerábala tento rok aj posteľ v parížskej spálni. Časom uvidíte i spálňu.
Ku gaučíku som pridala malý stolík, na ktorom je čierny telefón, je jedným z telefónom, ktorý som vlani použila do mojej víťaznej fotky do A-Z súťažnej výzvy na tému F - Four of the Kind na Flickri.
Tejto scéne je ešte knižka a nákupná taška Chanel, ktoré mám vytlačené od španielskej zberateľky Sandry (bonequea.com).

Blúzka je precízne tiež vypracovaná, má krásny vzor, lemovanie na rukávoch okraji výstrihu a dolnom kraji je čiernej farba. Rukávy a dolný okraj je krásne vlnitý. Celú blúzku zdobia tri čierne saténové mašličky na rukávoch i na prsiach.Usmívající se


















Predná strana blúzky.


Zadná strana blúzky.


Tiež rovnako ako šaty i blúzka sa zapína zo zadnej strany na patentky.


Ivka má svoje logo na každom svojom vytvorenom diele.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára