štvrtok 29. augusta 2019

Memories of Summer Days I.


Začíname s tohtoročnou prvou letnou skupinou bábik, ktorá je zároveň aj prvá štvorčlenná.
Spárovať bábiky do skupín, aby mala každá skupina nejaká styčný bod, bola celkom fuška. Viackrát som niektoré skupiny pomenila alebo aj pár bábik ako je napr. i Jacqueline v tejto skupine sa presúvala chúďatko viackrát.Smějící se

Túto skupinu spájaja, že každý outfit má látku s nejakým veselým malým motívom ako sú srdiečka, čerešničky a pusinky. A všetky sú orientované do červena.
Dvojo bielych šiat s motívom čerešní ste mohli vidieť v minuloročných outfitoch. Sú z mojej krajčírskej dielničky. Šila som ich z detského pyžama, ktoré som si kúpila v letnom výpredaji už pred 4 rokmi, o rok neskôr som z nich ušila konečne aj šaty. Pri dlhých to bol môj prvý pokus o môj veľmi obľúbený letný strih - v štýle poschodových/kaskádových šiat, ktoré som roky obdivovala najmä u jednej šikovnej zberateľky z Ukrajiny.

A teraz opis bábik a ich outfitov v detailoch.

Jacqueline - Barbie The Look Sweet Tea
Šaty s motívom srdiečok a toopánky: Barbie Fashionistas Wear Your Hear 81
3/4 riflové nohavice: Barbie Life in the Dream House Midge fashion pack
Náušnice: vyrobila mami
Náramok: z fashion sady od bábiky Liv
Slnečné okuliare: od Barbie On the Location Monte Carlo

Keiko - Barbie Basic 001 Model No.05
Overal s motívom pusieniek: Barbie Fashionistas 75
Červený opasok: Barbie Basic 001 fashion pack
Náušnice: z dielne Katky G.(zmrzlinka80.blog.cz)
Náramky: moja ručná práca
Topánky: "sáčková" Barbie sada doplnkov
Vlasový styling: moja mami

Blanche - Barbie Cinderella Lady Tremaine
Poschové šaty s motívom čerešní: moja ručná práca
Náušnice: moja mami
Topánky: od bábiky Ori Princess
Zlatý náramok: od jednej Barbie Basic 003


Shade - Barbie Basic 2.5 Model No.08
Krátke stupňovité šaty s motívom čerešní: moja ručná práca
Topánky: Barbie Life in the Dream House Midge fashion pack
Náušnice: z dielne Katky G.(zmrzlinka80.blog.cz)
Náramok: moja ručná práca
Slnečné okuliare: Barbie Basic 001 accessories pack

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára