pondelok 2. apríla 2012

Angelica

Pirates of the Caribbean

on Stranger Tides

Angelica 2011


Mojím druhým prírastkom je Angelica, Pirates of the Caribbean on Stranger, Tides, Pink label 2011, tvár Lara. Je to už moja tretia Barbie s tvárou Lara.
Pôvodne som ju nemala veľmi napláne. Síce sa mi už od začiatku celkom páčila, nemala som ju na zozname. Ale keď som ju stretávala všelikde na Flickri a nakoniec som ju uvidela u Nenci, bolo rozhodnuté. Úplne som sa do nej pobláznila.S vyplazeným jazykem Vedela som, že keď zoženiem Jacka, musím zohnať k nemu aj Angelicu. Keď som mala už objednaného Jacka, rozhodla som sa rýchlo objednať z toho istého internetového obchodu aj ju. Len bohužiaľ na ňu mi napísali, že ju nemajú na sklade a musia ju zohnať u vlastného dodávateľa. Keď už skoro dva týždňe Jack býval u mňa, konečne mi odpísali, že ju nezohnali. Bola som dosť sklamaná, ale hneď som sa ju rozhodla hľadať inde na nete. A mala som šťastie.Smějící se Na tomto druhom bola asi o 10€ ľacnejšia a bola aj na sklade. Tiež tam mali Jacka, keby som to bola tušila, vyšiel by ma Jack tiež o 10€ lacnejšie a bola by som ušetrila. No, čo sa dá robiť. Angelica je momentálne posledná, pretože finančne mi nič neostalo, mami mi musela aj 8€ doplatiť na ňu, lebo pôvodné peniaze, ktoré som mala našetrené išli aj do novej Fashionistas Raquelle/Samanthe. Pri jej kúpe som si nemyslela, že sa mi podarí získať Angelicu a vonkoncom nie je Jacka.Smějící se
Ako pirátka jej ostane meno Angelica, ale v civile bude Penelópe. Jej podoba s pravou Penelópe Cruz je úžasná, Mattel môžem len pochváliť. Pravú Penelópe nemám veľmi v láske, tiež ju nepovažujem za super krásavicu, ale táto od Mattela je pre mňa dokonalá.Usmívající se
Angelicu si môžete tiež pozrieť aj u Heňi, Nenci a Vlaďky.
Teraz konečne "pár" fotiek, na budúce už bude prezlečená v civile.

Opäť som vyfotila celú krabicu do detailov.






Certifikát.


Pri fotení som zlomila jednu polovicu časti stojana, ktorá ju drží. Neviem, asi mi viacej vyhovujú stojany, ktoré majú Basics, kde na nich bábiky sedia.






Pri nej mi nevadí ani kontúrka okolo pier.








Krásny krížik, ktorý sa dá využiť aj pri modernom oblečení.


Vesta a spol.


Pohľad na opasok a korzet.


Ćižmy ma trochu sklamali, pretože som si myslela, že sú v celku.


Pre pochopenie. Ale aj tak sa dajú skvele využiť do moderného outfitu.Usmívající se


Pohľad na šabľu, ktorú dosť zle Angelica drží v ruke. Stále mi padalaNerozhodný.


Fotky bez vesty. Jednotlivé časti oblečenia sa dajú skvelo využiť do moderného outfitu. Najviac sa mi páči blúzka.Usmívající se





A teraz fotky s rekvizitami. Truhlica je dekoračný predmet, ktorý máme doma v izbe a mapu som vytlačila z netu.














V ďalšom článku budú spoločné fotky Jacka s Angelicou. Bolo by to divné, keby sa spolu nevyfotiliSmějící se.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára