štvrtok 5. apríla 2012

Šaty s vôňou jari


Predstavujem Vám môj najnovší model. Sú to jarné šaty určené pre náš ďalší projekt, ktorý Vám dúfam, predstavím na Zelený tvrtok alebo na Veľký piatok.

Šaty sú jedny z najjednoduchejších modelov, ktoré som do teraz šila. Cez minulý týždeň som mala zvýšenú horúčku, keď som ležala v posteli využila som čas na ušitie týchto šiat, ktoré som mala na pláne už dlhšie.
Mirandu ako modelku som mala vybratú ako prvú, jej melír ju predurčoval k týmto šatám a k samotnému projektu. Ako látku som použila maminu blúzku, ktorú nosila len krátko, pretože jej robila zlý strih postavy. Môže to byť aj osem rokov, čo táto látka čakala v skriňi na nové použitie.
Pôvodne som mala vybratú inú látku s kvetinovým vzorom, ale bola dosť bledá, mama mi poradila túto a mala pravdu, že je lepšia.Usmívající se Ďalším materiálom bola tenká biela saténová stužka na ramienka. Celý outfit sa skladá zo šiat, šatky, náhrdelníka s náramkom a aj jarného košíka.Usmívající se


Síce Miranda nemá veľa priaznivcov u zberateľov, ale pri šití modelu som si uvedomila, prečo som si ju vybrala a kúpila ju.Usmívající se



Košík som vyrábala sama podľa návodu na: http://miniatures.about.com/od/weavingandbaskets/ss/easterbasket.htm. Je to môj prvý pokus, ale celkom sa mi vydaril. Rukoväť mala byť hrubšia a inak prepletaná, ale ja som si ju zjednoduchšila. V budúcnosti sa pokúsim vyrobiť ešte jeden taký košík.






Šaty sú jednoduché, možno aj retro z 50. rokov ako vraví moja mamaSmějící se. Topánky sú z jednej súpravy doplnkov od Mattela.


Šatka.


Vrchná časť.


Opasok, gombík bol súčasťou pôvodnej blúzky.


Sukňa, z druhej strany je troška kratšia, malá chybička.


Náhrdelník. Podľa základného vzoru som z korálok vyrobila kvetinu.


Náramok.


Košík.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára