utorok 24. apríla 2012

Roláky pre každého - 5.časť


Poslednou skupinkou "rolákových dievčat" sú zľava do prava: Penélope, Shania a Shade. Tu máte možnosť vidieť aj Angelicu/Penélope po prvýkrát u mňa v modernom oblečení.Usmívající se






Shania má na sebe vlastné rifle a topánky z uniformy pre letušku. Rolák som šila z môjho trička, ktoré mi už bolo úzke. Náhrdelník som robila z tmavofialových korálkov, pretože bledofialových som mala menej a radšej som ich vykombinovala pri ostatných.




Shade má na sebe tiež vlastné rifle a topánky si požičala od Penélopy, len som jej dala preč tú látkovú časť, z ktorej sa čižmy skladajú. Rolák som šila z maminho starého obľúbeného roláka. Náhrdelník sa skladá len z dvoch farieb, pretože malé čierne a biele korálky nemám.




Penélope má na sebe rifle a topánky od Mandy/Posh Pets Kitten Style Barbie.
Tento rolák je pre mňa najkrajší z celej kolekcie. Šila som ho z kúpeného roláka pre ročné deti, ktorý som kúpila v zľave po Vianociah v Tescu. Preto vyzerá ako nový.Usmívající seNahrdelník sa mi podaril urobiť vo veľmi podobných farbách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára