sobota 28. apríla 2012

Rolákové šaty 6-krát inak - 1. časť


Keď som šila krátke roláky napadlo ma, že by som mohla vyskúšať ušiť dva typy rolákových šiat. Nakoniec som skončila pri čísle 6. Síce by sa dali ušiť a z ostatných látok, ktoré som použila pri klasických rolákoch, ale už som sa musela krotiť.Smějící se Preto som vybrala látky, ktoré sa najviac hodia na šaty.

Ako modelky som si vybrala dievčatá z Barbie Basics 1.0 aby mi nevyčítali, že sa zaujímam len o tie z BB 2.0Smějící se.


Zľava do prava: Marlene, Taisha, Keiko, Zafira, Iman a Shirley.
Tentokrát bude článkov len 4 (aj s týmto). Dievčatá si postupne predstavíme vo dvojiciach.
Ako pozadie som použila vytvorené pozadie z vnútorných častí krabíc od Barbie Basics.
Aj tieto dievčatá pózujú pri farebných rámikoch.
Pre každé rolákové šaty som sa snažila vytvoriť vlastný golier. Korálky si požičali od dievčat s krátkymi rolákmi.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára