sobota 7. apríla 2012

Veľkonočné pohľadnice na rok 2012


Ani počas týchto veľkonočných sviatkov som si nemohla nechať újsť tvorbu veľkonočných pohľadníc. Niektoré pohľadnice podobného typu ste už mohli na mojej stránke vidieť aj minulý rok, teraz som ich troška zmenila.Usmívající se

Tento rok som robila len päť. Dve sú čisto môj výmysel, ostatné tri som robila podľa vzoru.


Táto je robená podľa knižky Skladané pohľadnice s prekvapením. Je moja najobľúbenejšia, ale aj najťažšia na výrobu. Pôvodne knižke nebola určená na Veľkú noc, ale k rôznym príležitostiam ako sú napr. narodeniny.




Tieto posledné dve ste mohli vidieť aj v minulý rok, teraz som ich prepracovala. Jedna má zmenenú farbu a druhá vzor. Sú podľa návodu z kreatívnej sady z Lidla, ktorú som dostala vlani.


Táto je podľa mojej fantázie. Použila som motívy obrázka zo starej pohľadnice.


A aj jedna kresťanská. Tiež som použila obrázok zo starej pohľadnice. Môj vlastný nápad.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára