utorok 10. apríla 2012

Perlen der Kulturen

Chcela by som sa s Vami podeliť o nové úlovky, ktoré sme zohnali pre našu tvorbu.
Konkrétne ide o rôzne balenia korálkov, ktoré každé balenie zobrazuje určitú krajinu a jej kultúru.
Napr. Egypt, Afrika, Severná Amerika a Rusku. Prvé tri mám ja, Rusko som si nekúpila, pretože ma nikdy táto krajina neoslovila a ani jej kultúra.
Korálky Egypt a Severná Amerika sme náhodou objavili v Bille po vianočnom období. Nemohli sme odolať a mama sa ich rozhodla nakoniec kúpiť.Usmívající se
Boli sme zvedavé, či neexistovali iné série, a keď sa naskytla príležitosť ísť aj do druhej Billy, tak sme ich tam hľadali, ale nebola po nich ani stopa.
Na moje veľké prekvapenie o tri mesiace neskôr, v marci som v katalógu Kaufland objavila tieto isté korálkyUsmívající se. Tak sme išli na nákupy do Kauflandu. Dlho sme ich tam hľadali, pretože ich vyložili na nevýrazné miesto. Mali tam tri druhy: Afrika, Rusko a Severná Amerika. Prvé dve som predtým nevidela. A tak u mňa nakoniec skončila aj Afrika. Bohužiaľ boli predražené (kvôli inému dodávateľovi a krabice mali troška odlišné nápisy), ale ja som v ten týždeň jednu nepotrebnú vec predala, tak preto som neváhala s kúpou afrických korálkov.
Balenia je veľmi pekne spravené, musela som ho pre Vás vyfotiť.Usmívající se
Každé balenie okrem korálkov spravených podľa štýlu krajiny, obsahuje aj príslušné komponenty ako sú špagáty, gumičky, nilonovú niť a rôzne háčiky na náušnice alebo zatvárania.
My chceme korálky hlavne využiť na tvorbu pre Barbie. Napr. skvele sa dajú z nich urobiť lampy alebo rôzne dekorácie do ich interiérov.
A teraz si konečne pozrite fotky!Mrkající





AFRIKA
Na druhej strane sú vždy ukážky a možnosti vykombinovania korálkov na náramky, náušnice a náhrdelníky.



SEVERNÁ AMERIKA
EGYPT

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára