piatok 20. apríla 2012

Roláky pre každého - 1. časť


Predstavujem Vám moju kolekciu rolákov na zimu/jar 2012. Roláky som postupne šila od januára až do marca. Keď som mala troška voľného času, zobrala som ihlu a niť a šila som a šila. Rolákov je presne 13. Šťastné číslo, že?Smějící se

Začalo to jednoduchým nápadom. Chcela som ušiť len päť pre Barbie Basics 002. Ale ja som mala toľko nových nápadov na rôzne verzie rolákov a stále som našla v zásobách rôzne vhodné látky, až som spravila celú kolekciu. A aby mi to nestačilo urobila som každému roláku vlastnú čelenku a náhrdelník. Proste roláky sa mi vzdali chudobné. Všetko som opäť zladila podľa môjho vkusu. Veď posúdťe sami. Na prvých fotkách sa Vám predstavia všetky dievčatá. V ďalších článkov si ich predstavíme v jednotlivých skupinách. S týmto článkom ich bude spolu 5.
Ako modelky som využila:
prvý vrchný rad z ľava do prava: Barbie Basics 2.0, Barbie Basics 2.5 a Angelica.
druhý spodný rad z ľava do prava: Cool Colors Barbie, Fashionistas dievčatá a Happenin Hair Barbie.
Najprv som ušila všetky roláky a až potom som roláky rozdelila, ktorej modelke sa najviac bude hodiť ten pravý.Usmívající se
Strih na rolák využívam veľmi rada, pri menšej úprave je vhodný na tričko. je podľa Ivy-inšpirácie pre Barbie.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára