nedeľa 29. apríla 2012

Rolákové šaty 6-krát inak - 2. časť


Prvá dvojica, ktorá sa Vám v rolákových šatách predstaví je Iman a Marlene.

Obidvom dievčatám som okrem šiat, urobila aj vlastné opasky.
Náhrdelníky si zobrali od dievčat z kolekcie krátkych rolákov.
Tentoraz som dievčatám nedala čelenky, ale rozhodla som sa podľa farby vybrať slnečné okuliare.Usmívající se


Marlene má ušité šaty z jedného vyradeného maminho trička. Čižmy sú z neznačkových šiat a slnečené okuliare pochádzajú z Barbie Basics sady doplnkov. Ako som už vyššie písala, Marlene som vyrobila opasok, ktorý pasuje k čiernym čižmám. Opasok som vyrobila z ozajstného mäkkého opaska, ktorý mama nosila ako mladá. Strieborné časti na opasku sú z môjho rozobratého náramku.Smějící se




Iman som ušila najkratšie šaty. Ako materiál som použila rolák pre malé dievčatká, ktorý bol vo výpredaji po Vianociach v Tescu. Topánky sú zo sady doplnkov Barbie Bonanza. Slnečné okuliare sú zo súpravy oblečenia pre Kena od Mattela. Opasok som tiež vyrábala ja. Je zo zbytku hnedej koženky, asi tiež slúžil pôvodne ako ozajstný opasok. Zlaté časti sú z jednej retiazky.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára