piatok 6. apríla 2012

Happy Easter shop


Ani som sa nenazdala a ďalší mesiac je tu a s ním aj náš ďalší projekt. Samozrejme nemohli sme vynechať také sviatky ako je Veľká noc. Takže Vám predstavujem obchod Happy Easter.
Je to zatiaľ náš najrýchlejšie urobený projekt.


Firma "Matter" postavila budovu a doladila väčšinu interiéru za 2 večery.
Samozrejme niektoré doplnky sa dodávali postupne. Napr. šaty som šila naposlednú chvíľu, ktoré ste videli v predošlom článku spolu s košíkom.


Budova je postavená z rôznych krabíc a kartónov, ktoré berieme z Lidla. Zvonka je otapetová pink a bielou samolepiacou tapetou, interiér zeleným papierom, ktorý nám ostal ešte z Irish fairy tale shopu. Pôvodne sme chceli ladiť pink tapetu so žltou tapetou, ktorú máme na sklade. Ale všetko sa zmenilo tým, že sa nám minuli čajové krabičky používané ako poličky. Bohužiaľ obchod Kik ich už nepredáva. Museli sme vymyslieť inú alternatívu. V Kiku sa mame zapáčili zelené boxy na záhradné sadenice. Mne sa spočiatku tento nápad absolútne nepozdával, ale inú možnosť sme nemali. A tak sa celá predajňa ladila do zeleno-pink ružova a aby nebola úplne cukrová ako u Mattela, tak sme ju schladili s bielou tapetouUsmívající se.
Farebnú kombináciu jablkovo zelenú s pink mám veľmi rada.Smějící se


Strop/strecha je z niakej Mattel krabice od nábytku. Nápisy som si robila podľa šablóny z ozajstných penových písmen, ja som svoje vystrihla pôvodne z penových srdiečok. Páčia sa nám čím ďalej, tým viacej tieto 3D nápisy.Smějící se


Pravý výklad. Výklady sú robené z krabíc od šiat pre bábiky.
Nápisy Happy Easter sú vytlačené z netu a orámované paličkami.


Táto ozdoba pochádza z jednej staršej veľkonočnej bomboniéry, ktorá slúžila ako výzdoba a teraz sme vymysleli pre ňu lepšie miesto.


Podstavce týchto dekorácií sú z vrchnákov od Nescafé kávy. Drevené vajíčka sú u nás v rodine už veľmi dávno, po maminej tete som zdedila ešte viac, tak prečo ich nevyužiť?! Zajaci sú dekorácia, ktorú majú moje bábiky už dobrých pár rokov, napichaný sú do košíka od špáratiek.
Vajíčka ležia vo vrchnákoch od fľiaš, ktoré sú prelepené jedným postrihaným starým košíkom.


Ľavý výklad.


Tento veniec sme raz dostali do daru, bábikam vždy zdobil ich dom.


Týchto zlatučkých zajacov raz kúpila pre nás mama, pôvodne boli nalepení na paličke. Korbáč robila mama, mrkvy sú vytrhané z jedných veľkonočných dekorácií.



Zajac sedel na rovnakej bomboniére ako kvety vo výklade. V plote boli drevené tulipány, ktoré boli dekorované inde a plot ostal. Vajíčka už poznáte.


Taška vytlačená z netu, drevený zajaci sú vytrhnutý z rovnakých dekorácií ako ich mrkvy. Sliepku s kurencami sme raz dostali ako dekoráciu.


Plyšový zajačik bol pôvodne kľúčenka, ktorú som nosila dávno na školskej taške.


Túto pixličku mi raz kúpila mama za 30 Sk v Ľudovke.




Obrázok z netu, ja som ho len orámovala drevenými farebnými paličkami.


Pohľadnice som vytlačila z netu, tentokrát som nemusela robiť stojan na ne, použili sme opäť lupeň z drevenej kvetiny, rovnaký sme použili aj v Írsku.
Mrkvy už poznáte.


Preto sme boli rýchlo hotové s týmto projektom, lebo všetky mini dekorácie máme pozbierané z domu a z rodinného kvetinárstva. Ako som už písala, poličky sú vlastne box na sadenice.
Papierových vecí mám v tomto projekte najmenej, pretože na miniatúrnych stránkach sa o Veľkú noc veľmi nezaujímajúNerozhodný.



Obrázky vytlačené z netu.


Krabica a taška sú vytlačené z netu. Ostatné dekorácie slúžili ako veľkonočná výzdoba pre bábiky.


Krabičky a knihy z netu. Ovečku som si kúpila raz ja ako dekoráciu.


Drevené vajce sa dá otvoriť a môže sa doň skryť napr. jedno malé vajíčko. Umelé kvety sú nasadené do vrchnákov od fľiaš. Krabička opäť z netu.



Pult je z rámika na fotky, vnútri je otapetovaný pink samolepiacou tapetou a je doň vytvorená jedna polička. Dolná časť je vrchnák od kávy. Tašky sú vytlačené z netu.


V tomto košíku už neviem ani, čo pôvodne bolo. V ňom sú dané drevené vajíčka a korbáče. Korbáče robila moja mama. Ten stredný je originál, ľavý je pletený ako vrkoč (teda nesprávne) a pravý sa snažila upliecť už správne z bužilkového drôtu.Usmívající se


Ružový vrchnák je z minutej voňavky. V ňom sú napichané motívy z netu, ktoré som vystrihla a nalepila na obľúbené farebené drevené paličky.


Košík, ktorý môžete poznať z predchádzajúceho článku.



Obrázky vytlačené z netu a orámované farebnými paličkami.


A nakoniec fotky so zákazníkmi. Ako prví prichádzajú Skipper s Kevinom.





Prichádza Shade.





Prichádza Lea s Giou.






Prichádza Rosalinda.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára