štvrtok 1. septembra 2011

Barbie Doll Glam Vehicle Car (2009)


Aby som zdokonalila svoj svet pre bábiky zohnala som im ešte jedno auto okrem ich džípu. Síce je v typickej ružovej farbe, ale páči sa miSmějící se.

Ešte ako malá som túžila mať pre nich podobné auto, ale bolo v bielej farbe a od Steffie, no nakoniec som vtedy na Vianoce uprednostnila Barbie. Ich úplne prvým autom bola kolíska pre moje bábätko Veroniku, dala som pre perinky a rozdelila kolísku na prednú a zadnú časť akože "auta" s Barbie vánkušami. Toľko z mojej spomienkySmějící se.
Na tomto kabriolete dosť vidno jeho malú veľkosť ako skoro na všetkých Mattel nábytkoch. Vidno to na ňom viacej ako na džípe, ale ja som si už zvykla.


Predná strana.


Zadná strana.


Najviac sa mi páčia tieto zebrové poťahySmějící seSmějící se. Sú luxusné.


Pohľad na dizajnové koleso.


Jacqeline Vám predvedie troška kabriolet.Usmívající se











Posledné dve fotky z internetu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára