sobota 17. septembra 2011

Štyri balenia gúm Crazerasers


Novým úlovkom, ktorý sa mi podarilo zohnať v Dráčiku sú tieto súpravy jedál a rôznych riadov, ktoré sú vlastne gumy na ceruzky.Smějící se

Prvýkrát som ich videla u Kiky. Písala, že ich kúpila v Dráčiku, no keď som ich hľadala nenašla som žiadne. Náhodou mi v tento týždeň ušiel autobus, tak som mala času sa pozrieť, čo je nové v Dráčiku a nedalo mi to, tak som pozrela ešte raz tieto jedlá. Nakoniec som ich našla pri rôznych hrnčekoch, vysávačoch, umelohmotných jedlách a pod. Keďže som mala 12.9. meniny dostala som zopár peniažkov, tak som neodolala a hneď som zobrala 4. Jedna stála 1,49 €, ale ja mám Dráčik kartu tak ma dohromady vyšli 4 €. Usmívající seV každom balení sú štyri veci. Mali napríklad aj mini nábytky alebo v jednej boli zubné kefky so zubnou pastou a pohármi pre Barbie boli veľké, ale veľmi sa mi páčili.


1. súprava. Veľkosťou úplne pasuje pre Barbie. Jednotlivé časti sa dajú od seba oddeľovať.


2. súprava. Táto je dosť veľká, ale išlo mi hlavne o červený pohár so slamkou, potrebujem ho k jednému projektu, ktorý sa bude vyrábať.Smějící se


3. súprava.Torty sú veľkosťou dobré ako aj zákusok, najhoršie je to s roládou nápisom Happy.Nerozhodný


4. súprava. Obidve torty majú dobrú veľkosť a tie zvyšné dva zákusky sú viac megaNerozhodný.


A teraz môžete porovnať veľkosti jednotlivých gúm spoluSmějící se.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára