utorok 6. septembra 2011

Veci z Barbie časopisov


V dnešnom článku sa budeme venovať Barbie veciam, ktoré mi ostali z Barbie časopisov.
Prvá vec je ružový kufrík v ktorom boli gumičky pre dievčatá (gumičky som darovala), druhá vec je vánkuš pre Barbie.

Možno viete, možno nie, od roku 2003som zbierala Barbie časopisy. Raz cez leto som v jednom stánku uvidela časopis a musela som ho maťSmějící se. Ten bol môj prvý a v ten istý deň som si ho celý pozerala aj stokrát, takú som mala radosť. Vychádzal každý mesiac a dvoj až trojmesačne starý. Napr. keď bol u nás jún, tak predávali aprílové číslo. A bol v českom jazyku. Najviac ma bavili fotokomiksové príbehy, ktoré ma vždy inšpirovali. Tiež som milovala plagáty, ktoré som si vykladala na chladničku. Hádanky a omaľovánky boli pre mňa nezaujímavé, nakoľko som už bola veľká. Samozrejme našli sa aj iné zaujímavé informácie a inšpirácieSmějící se. V každom čísle bola aj príloha, ktorá väčšinou slúžila pre dievčatá a nie pre samotné bábiky. Veľa vecí som podarovala menším dievčatkám alebo napr. náramky, náhrdelníky a gumičky som ešte nosila na základke. Túto bižutériu dnes využívam ako materiál na moje výtvory. Ale niektoré veci mi ešte ostali.Usmívající se
Už od roku 2007 časopis nekupujem, pretože stratil svoju úroveň a v ňom úplne všetko kreslenéZamračený.



Zvonkohra visí v mojom Barbie boutique. Veľmi sa mi páči.


Korunu dlho mala na hlave moja plyšová opicaSmějící se, tak preto mi ešte ostala.


Jojo. Zatiaľ ešte ostáva.


Bublifuk + pero. Momentálne mi visí medzi mojimi kabelkamiSmějící se.


Detail na bublifuk a pero na písanie.


A moje najobľúbenejšie veci sú miničasopisy pre bábiky. Využívam ich dosť často, mohli ste ich už párkrát vidieť v rôznych článkoch. S vyplazeným jazykem V 9tich číslach dali na zloženie časopisy, ktoré obsahujú tiež hádanky, omaľovánky a plagáty ako veľký časopis. Malý časopis má rovnakú prvú stranu ako veľký, v ktorom bol na skladanie.


A tento časopis pochádza z jednej omaľovánky Barbie, prvá strana je totožná s hlavnou stranou omaľovánky. Celkove som mala ako malá tri Barbie omaľovánky.Smějící se


Vnútorný obsah sa mal celý vymaľovať. Aby bol pekný, tak mi ho mama vymaľovala, pretože ja som bola dosť malá.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára