sobota 3. septembra 2011

Gloria Wardrobe with full length mirror play set


Zrkadlo a vešiaky patria do kolekcie nábytku od Glorie. Pôvodne patrí k tomuto setu aj skriňa na oblečenie. Tá moja sa premenila na obývaciu stenu do Barbie obývačky.Smějící se

Pretože ako sa hromadili nové oblečenia do skrine sa už všetky nemestili a tak sa prehodili do krabíc, ktoré využívam aj dnes. A mama vymyslela zo skrine obývaciu stenu, odstránila dvere, niečo popílila a urobila poličky. Nikdy to nevypadalo bohvieako a tak som ju v tento rok definitívne dala ako materiál na rôzne vyrábané nábykty pre mamu.


Zrkadlo majú moje bábiky momentálne v kúpeľni. Ako vidíte je na jednej strane zlomenéZamračený a aby sa s ním dalo stále hýbať opravila som ho s drôtom. A zabudla som, že dosť aj ožltlo.


5 vešiakov, ktoré sú dosť kvalitné.


Jenny sa nevedela rozhodnúť, čo si má obliecť, tak sa stále prezliekala. Fotky som fotila vo štvrtok a nie sú dosť kvalitné, keďže už padali na mňa kvapky a bála som, či ju vôbec stihnem dofotiťNerozhodný.











Jenny najobľúbenejšie oblečenie sú stále tieto šatySmějící se.

A ak by ste chceli vidieť aj skriňu, ktorá patrila pôvodne do tohto setu kliknite sem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára