štvrtok 15. septembra 2011

Exotic bibliotheca


Pretože sa Vám nábytky od firmy "Matter" tak páčia rozhodla som sa dať skorej ďalší nábytok. Usmívající seTretím nábytkom je knižnica ladená do exotického štýlu.

Podobne ako pri predchádzajúcich dvoch aj pri tomto nábytku sme sa inšpirovali od ďalšej kreatívnej Američanky Diva Details a jej Wild izby, ktorú som tiež našla na Flickri.


Táto izba je mamina srdcovka a má prvky aj Afriky a elegantného štýlu.


Hlavnú časť izby tvorí tento výklenok. Mama sa s ním dosť natrápila, pretože až na tretí raz ho urobila dostatočne veľký. Najprv použila skriňu od Glorie, ale tá bola príliš úzka. Nakoniec kúpila krabicu z preglejky, ktorá sa otvára a má priehľadné dvierka. Tie prepíla na dve časti. Sedaciu časť tvorí nakoniec len šuplík z Gloria skrine. Všetko polepila so samolepiacou tapetou s motívom dreva. Korálky som mala doma. Všetky vánkuše šila mama v rukách, pretože stroj máme pokazenýZamračený. Hadinková látka je z jedných nohavíc, zelená plyšová je zase zo starej teplákovej súpravy, bledozelenú látka na opieranie som si kúpila pre ušitie periniek pre bábätko a látku s motívom tigra sme kúpili u "Číňana" a sú to slipyS vyplazeným jazykem. Menší rámik máme už dávno a väčší sme kúpili v Ľudovke. Koberec-kožušina mám ako zbytkovú látku, keď som v tento rok opravovala mačkací stĺp na škrabanie. Rámiky sú nafarbené so zlatou farbou a na jeden sú nalepené hnedé kamienkové korálky.



Stolík tvorí mramorová váza na nohu, ktorú mama dostala raz na narodky od tety. A vrch je vrchnák od jednej čokoládovej nátierky.Smějící se Strapcovú stuhu sme kupovali v textilnej galantérie práve pre tento projekt a nakoniec sme ju využili aj u čínskej spálne. Na stolíku je vytlačený fotoalbum z internetu.


Táto fotka sa mi nepodarila. Košík je nafarbený na zlato, je z domácich zdrojov. Aranžmán robila moja mama, keďže v rodine sme mali kvetinárstvo, tak moja mama vie tvoriť aj kvetinové dekorácie a mnoho suchých kvetov, listov a pod. nám zostalo.Usmívající se


Miniatúrny košík som raz dostala ako darček a môžete vidieť detailne korálky.Smějící se


Glóbus je tu len pre fotenie, pretože ho máme vyložený v našej izbe. Ale tu sa dosť hodí, ale už ho nevieme zohnať aby mali aj bábiky vlastný.Zamračený


Pravá strana knižnice. Obidve strany poličkových stien sú kúpené preglejkové skrinky z kreatívneho obchodu Hobbík. Sú prefarbené na hnedo. Zlaté lemovanie je časť jednho rámika na fotky. Smějící seRôzne vázičky a obrázky robila moja mama podľa svojej fantázie. Knihy sú stiahuté z jednej najlepších stránok na tlačenie papierových miniatúr: Jim´s Dollhouse. Odporúčam. Môžete si vytlačiť napr. dokumenty, časti nábytku, počítače, spoločenské hry, plagáty, peniaze....


Ľavá strana knižnice. Papierové hodiny a rádio sú tiež z tej istej stránky ako knihy.


Kreslo patrí medzi tie nevydarenejšie nábytky. Pretože sa trošku rozpadávajú operadláNerozhodný. Sedací základ tvoria opäť 2 žinienky na riad, ostatné sú rôzne zbytkové vypchávky aj zo šiat. Kreslo bude mať aj nožičky aby bolo vyššie. Kreslo mama dvakrát prerábala. Palma-kmeň je z ozajstnej uschnutej časti našej palmy, listy sú z niakej sušiny, kamienky v črepníku máme už dávno a košík je rovnaký aký bol v čínskej spálni, ale nafarbený na zlato. Kúpili sme ich aj päť naraz. Sú skvelým materiálom.Smějící se


Stolíková noha je z ďalšej mramorovej vázy a vrch je preglejková krabička z jednej vianočnej dekorácie a je nafarbený na hnedo. Lampu tvorí korok z fľaše, korálky a kryt je z papierového základu stiahnutý už spomínanej stránky a prekrytý hadinkovou látkou.
Sloník bol na jednych korálkov, ktoré doniesla mamina teta z Egypta ešte keď bola moja mama mladáSmějící se. A je nalepený na ďalšej ploskej korálke. A zlatý retro telefónik je opäť jedna mamina miniatúra z jej detstva. Mal sa mu pred fotením opraviť káblik s drôtom, ale som na to zabudlaSmějící se. Pôvodne mal červený špagát.


A teraz ešte pár fotiek s Angelou.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára