utorok 6. septembra 2011

Mačky


Na tieto mačky som skoro zabudla. Nie sú u mňa až také obľúbené, asi ste ich u mňa zatiaľ nevideli. Sú rovnkao veľké ako tie minulé, nie je to až taká prirodzená veľkosť pre BarbieNerozhodný.

Dostala som ich na 18. narodeniny v aranžmáne od mojej mami, kde sa nachádzali mačky a iné veci s motívom mačiek, ktorých bolo presne 18.


A tu je fotka s 18timi mačkamiSmějící se. Je to vlasne taký darčekový kormútok.


Sue Ellen (Britská krátkosrstámačka s čiernohnedými znakmi),Lord (Siamská s modrými znakmi) a Carmen(Balineská mačka s modrými znakmi).


Smokie (Selkirx Rex/čierna dymová), Milady (Perzská mačka s čiernohnedými priečne pásikovými znakmi) a Leonardo (Perzská mačka/krémovo tieňované kameo).


A pár fotiek so Scarllet.


Asi niako takto to vypadá so mnou a s mojími mačkamiSmějící seSmějící se.







Košík, ktorému mama ušila už dávno aj vánkušik. Samozrejme vtedy si myslela, že Barbie môžu mať len ružovú farbuUsmívající se.


A môj obľúbený vánkušik s motívom mačky naplnený levanduľou.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára