utorok 13. septembra 2011

Zvyšné doplnky


Pre dnešný článok som zhromaždila veci, ktoré pochádzajú z rôznych zdrojov a využívam ich ako doplnky pre bábiky.

Prvé dve veci pochádzajú z rôznych príloh detského komiksového časopisu Káčer Donald. Snowboard patrí výlučne Stacie (jej noha sa doň zmestí).


Lampy pochádzajú z miniatúrneho domčeka pre 10cm bábiky, ktorý som mala ešte pred Barbie bábikami.


V tejto taške boli gumičky, ale ja som ju používala ako cestovnú tašku pre bábiky.


V tejto taške bola niaka bižutéria, teraz slúži ako nákupná taška pre bábiky.


Saxofón je pôvodne ozdoba na vianočný stromček.


Obrázok je od maminej tety z dovolenky a aj socha "Venuše", ktorú som si od nej vypýtala. Zvyšné dve sú sošky sv. Mikuláša a Panny Márie s malým Ježiškom. Pôvodne boli v malých puzdrových krabičkách, ktoré sa buď stratili alebo zlomili a dnes sochy majú bábiky v dome.


Prvá by mala byť pudrenka, je od babky, druhú mini-šperkovničku mi dala mama ako malej.


A teraz pár strúhatiek. Žehlička, ale je trocha veľká pre bábiky.


Glóbus bol kupovaný zámerne pre bábiky.


Kávovar je strúhatko a termoska je guma.


Maliarska sada je strúhatko. Drôt na farbe nie je pôvodný.


Pokladňa je guma.


Tekvica a horná cukina sú gumy. Druhá cukina a 2 kukurice sú z umelej hmoty a hrala som sa s nimi v mojej detskej kuchynke ako maláÚžasný.


V tomto smetiaku boli pôvodne cukríky. Pri kúpe som išla so zámerom získať smetiak pre moje bábiky. Vtedy som sa veľmi tešila, že má ružovú farbu.



A teraz moje obľúbené "miniatúry". Zbadali sme ich a hneď sme vedeli pre koho budú. Je to vlasne kľúčenka v tvare bedničky s Fantami.Smějící se Fanty boli nalepené, odlepili sa a teraz normálne slúžia pre bábiky. Majú úplne vhodnú veľkosť pre nich.


A druhá kľúčenka je bednička s Pepsinami. Tiež boli pôvodne nalepenéSmějící se.


A teraz alkoholické nápoje. Pôvodne magnetky, ale minulý rok som ich zrušila, pretože magnety boli pre mňa príliš slabé.


Druhá časť alkoholických nápojov.


Šampanské. Nemohla som im odolať a tak som ich kúpila. Sú to sviečky.


Ozdobné vianočné dekorácie slúžia ako vianočné alebo gratulačné darčeky pre bábiky.


Druhá časť darčekov.


Krabičky od Barbie mäkkých cukríkov v tvare srdiečok. Teraz slúžia v Barbie boutique na darčekové balenie oblečenia.Smějící se


Druhé strany krabičiek.


2 mini Barbie pochádzajú z McDonaldu. Dostala som ich od svojej kamarátky z Talianska. Využívam ich ako figuríny v Barbie boutique.


A na koniec Barbie pero, ktoré je už nefunkčné a Barbie je na stojane nalepená. Tiež slúži ako figurína v boutique.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára