nedeľa 11. septembra 2011

Barbie Motorhome (1997)


Úplne posledným Mattel výrobkom, ktorý som Vám zatiaľ nepredstavila je tento obytný karavan. Je na dlhšie fotenie, tak sa mi nikdy nechcel fotiť a vždy som fotenie karanu odkladala.S vyplazeným jazykem

V piatok som sa konečne dokopala. Našťastie vyšlo aj slniečko a hneď som mala aj lepšiu inšpiráciu k foteniuUsmívající se. Ako môžete vidieť fotila som na svojej obľúbenej terase. Tak uvidíte možno aj nášho psíka (sochu)Smějící se.
Ako som sa dostala ku karavanu? Je to trocha na dlhšie. Ako prváčka na základnej som prvý polrok veľa chýbala a preto mi doktor odporučil aby mi vybrali nosné mandle. Veľmi som bola z toho nešťastná a bála som sa. V tom roku som v novom Barbie katalógu často pozerala Barbie karavan a snívala som o ňom. Ale vedela som, že je veľmi drahý a tak ho v živote nedostanem. Ale mala som šťastie. Moja mama nahovorila svoju mamu, teda moju babku, či by mi za odstránenie mandlí nekúpila karavan. Babka pristúpila k tejto možnosti a nakoniec mi ho mama išla kúpiť. Karavan je najdrahšia vec, ktorú mám pre Barbie. Ani jedna Barbie, ktorú mám v zbierke nebola drahšia ako on.
Po úspešnom a strašnom výbere mandlí ma doma čakal karavan. Nevedela som sa ho dočkať. Hneď som sa začala s ním hrať, skladať ho a zároveň som bola šťastná ako blcha.Usmívající seUsmívající seSmějící se
Do teraz ho má veľmi rada, často som ho využívala radšej ako dom pre Barbie. Tak pozrime sa naň hoMrkající!



Predná strana.


Zadná strana. Fiktívna roleta.


Pohľad z hora.


Pohľad na šoférsku kabínu. Má priečinky, kde sa dajú dať poháre. Jeden bezpečnostný pás už dávno chýba. Tak isto aj jedno spätné zrkadlo.


Doplnky tvoria: stolička, retro mobil, zrkadlo, kefa, 2 natáčky, televízor


misa, hrniec s pokrievkou, kanvica, 2 jogurty, 2 poháre, 2 taniere, 2 nože, 2 vidličky, 2 lyžičky, lyžica, naberačka, mixér, formičky na ľad, obal na vajcia, mlieko, 2 plátky s jedlom a 2 plátky so zeleninou.


Pravá vyklopená strana karavanu.
Chladnička, kuchynská linka so sporákom, rúrou a umývadlo. Tieto dve časti sa dajú z auta vybrať. Dlho ich používali moje bábiky ako kuchynskú linku v Barbie dome. Až kým som si nekúpila novú kuchyňu.Usmívající se



Otvorená chladnička.


Ľavá vyklopená strana karavanu.


Rozmazanejšie fotky, pretože som sa snažila ofotiť činnosti trúby a sporáka. Trúba svieti a vydáva zvuky. Zelená skrinka slúži na uskladnenie 3 AA batérií. Až skoro doteraz mala zelená skriňa nalepené nálepky jahôd, ktoré som už dala preč. Ostali po nich stopy. Vrchná skrinka je len "akože".Nerozhodný


Sporák svieti a vydáva zvuky. Umývadlo tiež vydáva zvuky tečúcej vody.


A konečne sa dostáve k fotkám s bábikami. Tentoraz išli na výlet Brian, Nancy, Vivien, Mirabel a Tiffany.Smějící se





Zľava horný rad: Nancy, Brian a Vivien.
Doľný rad: Mirabel, Amanda a Tiffany.



Karaván sa mi dosť zle fotil, kvôli malému priestoru.





Skriňa má vešiak a dá sa otvárať.


Sedačka sa dá otvárať a je v nej dostatočný úložný priestor.


Hore sa dá vyklopiť posteľ.



Linka je už dosť zažltnutá.


Dolná skrinka sa dá tiež otvárať.











Rebrík, stôl a kozmetický stolík sa dajú sklápať. Rolety na bokoch karavanu sa vyklopia a slúžia ako stojany pre zväčšenie obytného priestoru.Smějící se


Fotka z Barbie Journalu 1997.


A pri svojom hľadaní som našla aj videoSmějící se.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára