piatok 16. septembra 2011

African room


Štvrtým nábytkom od firmy "Matter" je africká izba. Mama ju vyrábala úplne ako prvú. Táto je zase moja srdcovka aj keď ešte nebola tak premakaná ako ostatné izby.Smějící se

Na tejto izbe som sa podieľala aj ja. Inšpirácia bola opäť u Abigal´s Joy, konkrétne izba Sunset.
Ale aj túto izbu sme dosť zmeniliSmějící se. Tak Vám prajem príjemné kochanie sa. Tešte sa na posledný nábytok. Bude to ešte jedna spálňa.Usmívající se



Sedačka je robená z polyesteru v tvare obdĺžnika. Okrem toho sa použili rôzne vypchávky. Operadlo je z tvrdého papiera a obalené tenkou špongiou. Obtiahnutý je umelou jelenicovou handrou, ktorú som mala pôvodne kúpenú na šitie nohavíc pre bábiky. Oranžové vánkuše a bledooranžový vánkuš je urobený z jedného dvojfarebného návleku na menší vánkuš. Leopardia látka, ktorá je použitá aj na fotelu a vánkuše je z opaska, ktorý bol ako príloha k časopisu a kvôli nemu sme kúpili práve časopis.Smějící se Hádajde, čo mojej mame trvalo urobiť najdlhšie v tejto izbe? Práve tieto vánkuše, pretože máme pokazený stroj ako som už spmínala a v rukách sa jej najmä leopardie ťažko robili. Celý gauč je upevnený malými klinčekami, ktoré zároveň robia vybíjaný vzor. Inšpirovali sme sa vlastnou sedačkou.S vyplazeným jazykem Nožičky sedačky sú z bambusového závesu. A kožušina ako koberec je zbytková látka, ktorú sme použili aj pri knižnici.


Stolná doska je urobená z rámika na fotky, ktorého zadná časť sa mi zničila. Mala som ho od kamošky. A noha stola je urobená z dvoch magnetofónových kaziet (mamin najobľúbenejší materiál, s ktorým začínala už pred rokamiSmějící se), ktoré sú otapetované drevenou tapetou. Váza je z ratanovej guli a z odstrihnutého žltého košíka a naplnená drobnými korálkami. Oranžové bobuľe sú z jednej sušiny.


Obraz je z rámika na fotky, ktorý je nafarbený a obrázok je z africkej servítky.Smějící se


Kozub je kúpený v kreatívnom obchode a mama ho nafarbila na oranžovo. Stolík je opäť z obalov dvoch magnetofónových kaziet, ktoré sú otapetované s drevenou tapetou.Mrkající


Košík je kúpený a videli ste ho už skoro každej izbe. Nastrihali sme len drievka.


Truhlica je kúpená v kreatívnom obchode Hobbík. Ja som ju namaľovala a vyzdobila servítkou technikou. Použila som motív africkej servítky.Smějící se


Fotela a taburetka je obtiahnutá s leoparďou látkou z opaska. Základ oboch častí tvoria rôzne vypchávky a sedadlo je z špongie na riad. Operadlo z vypchávky a tvrdého papiera. Nožičky fotely a taburetky sú bamusové paličky, ktorých máme kopec, lebo pochádzajú z jedného bambusového závesu.Smějící se


Kmeň palmy je z ozajstného kmeňa palmy, ktorý zoschol. Listy sú umelé z jednej sušiny. Črepník je náš obľúbený košík. Leopardí kruh je z opaska. Kamienky v črepníku pochádzajú z pravých kamienkov do črepníkov.Smějící se


Stolíkova doska je z jedného podnosu pod poháre, ktorý sme jeden obetovali pre tento projekt a sme ho aj otapetovali. A spodná časť je papierová krabica od krému, ktorú sme tiež otapetovali drevenou tapetou. Rúčka akože na otváranie je upchávka na skrytie klinčekov z jedného nášho stolíka. Ale vôbec upchávky nedržia, tak slúžia ako vynikajúci materiál.Usmívající se Lampa je vytvorená z korálkov ako aj dekorácia slon. Kryt na lampu je náš obľúbený košík, ktorý sme ale skrátili.


Stena je z preglejky a je kúpená v kreatívnom ochode Hobbík. Pôvodne sme mali prichystanú inú, ale keď som zbadala túto už som si ju predstavovala v tejto izbe. Je prefarbená na hnedo. Oranžové krabičky a knihy som vytláčala z internetu. Črepníky sú kúpené špeciálne pre bábiky, tieto som nafarbila na hnedo a prekryla som ich africkou servítkou. Bobuľe sú z maminého kvetinového zdroja. Bubon môžte vidieť aj na mojej hlavnej stránke na pozadí. Je kúpený za 1 €. Chceli sme do izby niaku sošku afrikcého zvieraťa, ale vôbec sa nám nedarilo v malej veľkosti niečo zohnať. Nakoniec na celkom neznámej predajni sme objavili sloníka za 2 €. Boli sme šťastné ako blchy.Smějící se Ostatné sošky a vázičky vymýšľala moja mama z domácich zdrojov (korálky, rozpadnuté nárhdelníky a pod.).


A teraz pár fotiek s Taishou. Snažila som sa ju zladiť s oblečením. Leopardí top šila moja mamam veľmi dávno na najstaršie telíčka, preto som ho musela zakamuflovať a zúžiťSmějící se Šatku som šila dávnejšie ja. Náhrdelník som robila pred fotením.







Mama je veľmi šťastná, pretože ešte nikdy nebola tak docenená. Tak Vás všetkých návštevníkov zdraví!Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára