štvrtok 22. septembra 2011

Rôzne pohľadnice a obrázky do okien


Našla som páť starších fotiek mojej tvorby z papiera a dofotila som aj niektorú novšú tvorbu pohľadníc.

Táto pohľadnica je z jednej knihy, ktorá sa volá Vyrábame pohľadnice. Bola mojou prvou inšpiráciou v tvorbe pohľadníc a ešte stále aj je. Mám ju už osem rokov. Pohľadnice sú rozdelené do 10 kapitol podľa druhu materiálu a tematiky. Napr. morské, srdcové, slony, rastliny a zvieratá atď. Túto pohľadnicu s ananásmi mám tiež podľa nej.Usmívající se


Ďalšou pohľadnicou z tejto knihy je pohľadnica s oknami. Túto som konkrétne robila svojej mame na meniny, ktoré mala v koncom augusta.Smějící se Už som jej ju raz robila, keď som mala knihu ako novú, ale moc sa mi nevydarila, tak som ju neskôr vyhodila s tým, že ju raz prerobím na dokonalejšiu. A veru vydarila sa.Smějící se



Táto pohľadnica je vyrobená podľa ďalšej mojej obľúbenej knihy s názvom Darčekové pohľadnice. Sú to originálne pohľadnice na každú príležitosť z rôznych druhov materiálov.
Tohto anjelika dostala na augustové narodeniny rodinná známa.


Táto pohľadnica je tiež inšpirovaná s touto druhou knihou, ale len trocha. Dupačky a špajdle sú inšpirované z jedného časopisu, kde bola menšia pohľadnica na narodenie dieťaťa.Smějící se Túto pohľadnicu mám už skoro 3 roky v zásobe. Neviem, či ju využijem, pretože známej sa narodil vnuk a ako som už v jednom článku písala neviem, či bude mať sesternica syna alebo dcéru.Nerozhodný


Túto pohľadnicu dostala moja mama v tento rok na Deň matiek. Je z kolekcie kníh Topp: Z lásky.


Pohľadnicu som robila na Valentína pre mamu. Tiež je z knihy Z lásky.


Túto pohľadnicu som vyrábala veľmi rýchlo, pretože tvar a okienka boli originálne, ja som ju len dozdobila. Pochádza z jednej kreatívnej kolekcie z Lidla, kde bolo plno šablónových pohľadníc vo štyroch farbách, rôzne farebné papiere a plno flitrov/kamienkov v rôznych farbách a tvarov.Smějící se


Táto pohľadnica je tiež z rovnakej kreatívnej súpravy z Lidla ako predchádzajúca. Túto som vyrobila pre druhostupňovú sesternicu na tohto ročné narodeniny.Usmívající se


A teraz prejdeme na obrázky do okien. Ja ich väčšinou nedekorujem do okien. Vyrábam ich podľa nemeckých kreatívnych časopisov. Tento vozík je konkrétne z časopisu s tematikou kvetín. Vyrábala som si ho pre seba ako letnú výzdobu na chladničku.Smějící se


Krtka som vyrábala pre seba ako jarnú dekoráciu na chladničku.


Mačku som samozrejme robila pre moju mamu na minuloročné meniny.


Táto dekorácia je moja najobľúbenejšia. Je pre milovníkov čajov ako som ja.Usmívající se Vyrábala som ju na naše kuchynské dvere.


Táto mačka je hlavne jarná dekorácia na naše dvere. Robila som ju nielen preto, že je v nej aj mačka, ale aj kvôli červenej kanve, ktorá sa hodí do našej červenej kuchyniUsmívající se. Je tiež z jedného nemeckého časopisu zameraného na Veľkonočné a jarné dekorácie do okien.


A na záver jeden môj úplne vlastný výtvor. Čiže rámik na fotky, ktorý som darovala kamarátke zo strednej.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára