pondelok 12. septembra 2011

Beach room



V novej rubrike sa budeme venovať nábytkom a doplnkom pre Barbie, ktoré vyrábala po večeroch v priebehu tohto leta moja mama. Mama si aj vymyslela vlastný názov, ktorý už používala ešte pri svojich prvotinách - firma "Matter"Smějící se.

Nové vyrobené nábytky vznikli podľa inšpirácie nádherných fotiek nábytkov pre 30 cm bábiky, ktoré som náhodou našla na Flickri. Ich autorkou je Američanka Kathy s prezývkou Abigail . Má aj vlastnú stránku so všetkými výrobkami. Určite odporúčam pozrieť na: Abigail´s Joy alebo na Flickri. A konkrétna inšpirácia izby: Beach house.
Na tomto nábytku a doplnkoch som sa podieľala veľmi málo. Prajem Vám krásne kochanie saSmějící se.




Keďže moja mama miluje námornícku tematiku a všetko s loďami, tak aj preto sme mali aj dostatočne veľa námorníckych doplnkov.
Pozadie je z našich ratanových šuplíkov z rôznych konferenčných stolíkov. Steny sú len provizórne, keďže plánujem Barbie dom po presťahovaní v novom byte (ešte sa zatiaľ nesťahujem) premiestniť do špeciálnych poličiek určených na moju zbierkuSmějící se.


Pozadie do okna sme s mamou veľmi dlho vyberali. Moja mama si prestavovala výhľad priamo na niaky prístav s loďkami. Nakoniec najprirodzenejší výhľad sme zvolili tento. Nápisy sú penové z jednej kreatívnej Lidl súpravy. Kotva a kormidlo pochádzajú z dávno kúpených náramkov v obchode všetko za 30 korún.Usmívající se


Gauč je trocha mohutnejší. Je vytvorení z kozmetického zrkadla s 2 šuplíkami. Látky sme kúpili práve pre tento účel. Modré pásy sú čínske trenírky, bledomodrú látku sme mali doma ako zbytkovú a červeno-biele pásy sme veľmi ťažko zohnali až v jednom látkovom obchode. Špagát tiež v textilnom obchode. Korálky - morské živočíchy mám z jednej Lidl súpravy.



Fotela z kozmetického šuplíka, ktorý sme vybrali zo sedačky. Košík s mušľami kúpený a prefarbený na bielo-modro.


Časopisy vytlačené z netu a nalepené na farebné papiere. Kompas z Kinder vajíčka.



Fľaška je darček z dovolenky od známej, ale vo vnútri boli suché a voňavé kvety, ktoré sme vymenili za mušle.


Koleso je penové a obtiahnuté látkami. Stôl je z jednej drevenej preglejky, ktorá bola určená na Decoupage. Hviezdicu som vymodelovala z plastelíny. Modrý koberec je staré známe prestieranie, ktoré moja mama kúpila pôvodne do našej kuchyne.S vyplazeným jazykem



Kryt na lampu stiahnutí na internete a obtiahutý s látkou. Stolíky sú z valcov od pohrebných stúh. Delfína som raz dostala do daru. Korálky a gombíky sú nazbierané z nášho domu.Smějící se


Petrolejovú lampu má už mama od detstva ako miniatúru.


Loď je dekorácia, ktorú sme mali doma.



Všetky mušle sú dary od rodiny a známych z dovoleniek. Malá loďka bola pôvodne vo fľaši, ktorú ale rozbili tento rok mačky. Maják, rybárska sieťka, záchranné koleso a most sú z jedného 3D obrázka z predajne za 30 korún. Mali sme ho vyložený v našej izbe, ale nepasoval nám, tak sme odložili a nakoniec nám veľmi dobre poslúžil na rozobranie a využitie v tejto izbe.Smějící se
Biela stena je zo skrinky na kľúče z predajne za 30 korún.


A aj fotky s Christelle.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára