štvrtok 1. septembra 2011

Mačky, psy a papagáje


Dlho sme sa zaoberali hlavne s oblečením a poslednú dobu najmä s nábytkom. A preto som aj troška zabudla na gumových a umelohmotných štvornohých aj dvojnohých miláčikov. Skoro všetkých ste už mohli vidieť v rôznych článkoch.Usmívající se

Ako prvé a najstaršie som získala mačky a neskôr psov.
Pochádzajú zo sáčkových setov z predajne všetko za 30 korún.
Mačky som dostala k MDD a psov na Mikuláša.


Celkom som zabudla na môjho najobľúbenejšieho psíka Korinku (Pudel). Patrí ako maznáčik ku Skipper. Dostala som ju ešte ako 6-7 ročná, keď sme boli s mamou meste a zastavili sme sa v jednom súkromnom hračkárstve, ktoré už dávno nefunguje. Mali tam myslím ešte dvoch psíkov, ale mňa zaujala práve onaSmějící se. Má najprirodzenejšiu veľkosť pre bábiky.


Tieto psy majú vzájomne rovnakú veľkosť, čo je neprirodzené, keďže niektoré súmenšie rasy ako napr. ši-cu. Pri bábikách pripadá dalmatínsky pes skorej ako šteňa.


Anabella (Ši-cu).


Milford (Airedalský teriér).


Snoopy (Dalmatínsky pes).


Napoleon (Šar - Pei).


Osem kusov podľa mňa čistokrvných mačiek. Smějící se
Sú dosť prirodzené pri bábikách, ale možno by boli lepšie aj trocha väčšie.


Elizabeth (Perzská mačka/tieňované kameo) a Camil (Mainská mývalia).


Emílio (Britská modrá mačka) a Markos (Perzský kocúr/červeno tieňované kameo).


Leila ( Európska barma) a Grasiella (Americká krátkosrstá).


Ali (Siamská mačka) a Cleo (Britská mačka).


3 papagáje. Sú zo setu troch čokoládových vajíčok z Lidla. V každom bol jeden papagáj, našťastie som v každom vajíčku mala iného. Bolo 6 druhov ja mám polovicu. Dostala som ich na Mikuláša.Už ich dosť dobre poznáte, používala som ich dosť často pri fotkách z pláže.Smějící se


Rio (Cockatoo).


Aru (Eclectus).


Rico (Conure).


Ďalšia sada vajíčok z Lidla. Sú z rovnakej kolekcie ako papagáje, ale predávali sa neskoršie. Kúpila som asi 4 sady. Našla som aj niektorého 2krát. 2 sady som dostala na Mikuláša a 2 som si kúpila sama z dôvodu použitia pre bábiky, veľmi sa mi páčili. No, neviem, či som sa rozhodla správne, keďže sú dosť malý pre bábiky. Také malé šteniatkaUsmívající se.


Lincoln (Anglický kokeršpaniel) a Lady (Americký kokeršpaniel).


Ruby (Yorkshirský teriér) a Felix (Dalmatínsky pes).


Tramp (Maremmansko-abruzzský pastiersky pes) a Bella (Krátkosrstá kólia).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára