utorok 6. septembra 2011

Sáčkový mix doplnkov


Tieto doplnky mám veľa rokov. Boli to moje prvé pre bábiky.. Ale už dosť mi z nich chýba.

Kúpila mi ich samozrejme mama počas Agrokomlexu - medzinárodnej poľnohospodárskej výstave, ktorá sa u nás v Nitre koná každé leto. Vždy prišli aj stánky s kolotočami, to bol pre mňa vždy letný výlet. A v týchto stánkoch predávali hračky a mama mi vždy niečo kúpila. Jedno leto som dostala dva balíčky a druhé leto tiež dva.Usmívající se


Klobúky. 3 ružové (1 sme urobili dieru, lebo je určený pre Stacie, ktorá má vlasy vo vysokom cope) a 2 kovbojské. Gumičky sme dorobili sami.


Plno farebných vešiakov. Nie sú dobré, lebo sa hneď prehýbajú.Zamračený


Lyže. Dá sa do nich vopchať topánky. Sú vhodné najmä pre väčšie nohy - teda pre Kenov.


Badmintová súprava.


Jeden mini gramafón.


Druhý mini gramafón.

V sáčkoch boli rôzne kabelky, ktorým sa rýchlo zlomila rúčka alebo spôsob zatvárania. Tiež ešte rôzne topánky, ktoré vôbec nesedeli na Barbie nohy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára