utorok 17. mája 2011

Barbie Fashion Fever Wedding dress (2007)

Rozprávkové svadobné šaty sú ďaľšie v poradí, ktoré som odfotila. Sú jedny z najkrajších aké som ja videla predávať.

Dostala som ich asi pred 5 rokmi od mami, keď som mala svadobnú Barbie mániu. Neviem, z ktorého roku sú, ale oproti iným, ktoré Mattel vyrobil sú najkrajšie, vypadajú ako pre princeznú. Honosný dojem im dávajú úžasné volány na sukňi. Sú dvojdielne, čiže sukňa a top. Topánky tiež vynikajúce. O kytici sa to vôbec nedá povedať, keď je to vôbec "kytica". Tri kvetinky, tam už asi šetrili. Ale moja mama im našťastie vyrobila lepšie svadobné kytice. Za modelku som si vybrala Zafiru, pripadá mi výzorom taká princezničkovská. Opäť som fotila vnútri ,aby sa šaty nepošpinili.
Požila som aj papierovú tortu, kt. mám z Barbie časopisu.

Závoj.

Hádzanie kytice
Svadobné šaty, topánky a kytica.
Topánky a kytica (má gumičku na uchytenie).


Jedna z mála fotiek z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára