štvrtok 5. mája 2011

Madelaine

Fashion Fever Teresa Wave F 2004


Madelaine som dostala doma na jedny Vianoce. Je to jedna z mojich dvoch Fashion Fever tubových bábik. Už dlhšie ľutujem, že som nemala z tejto kolekcie viacej krások. Mohol by sa Mattel k Fashion Fever vrátiť, je to jedna z mojich obľúbených kolekcií v playline rade. Meno je vybraté z francúzskeho kalendára. Je to jedna z mojich troch Teries, ktoré zatiaľ mám vo svojej zbierke. Fotiek je menej, lebo som ich robila cez polievací pondelok a tak mi to narušili polievači.

Madelaine mala pri sebe tašku, ktorá je veľmi pekná a chvalabohu nie je z umelej hmoty. Priznám sa, že ma dosť oplyvnilo pri výbere aj jej oblečenie. Je moje obľúbené.

Pri fotení aj dosť fúkal vietor.

Cez Vianoce som mojim dievčatám ušila dvoch medvedíkov podľa vzoru u Márii. A konečne som ich využila pri fotení.
Pohľad na moje obľúbené sandále.

A takto vyzerala v krabici. Je to jediná normálna fotka z internetu, ktorá sa mi podarila nájsť. Je zo stránky www.fashionfeverbarbies.eu, kde sa nachádzajú úplne všetky FF od tubových až po rok 2007. A taktiež všetky FF oblečenia, doplnky a nábytky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára