nedeľa 22. mája 2011

Barbie Bonanza Accessories (2003)

bonanza
Ďaľšia moja obľúbená séria doplnkov. Kúpila som si ju v Tescu, keď ešte predávalo širší sortiment Barbie doplnkov.

Je to série menom Bonanza z roku 2003. Patria do nej štyri rôzne balíčky topánkov, kabeliek, vešiakov, okuliarov a iných doplnkov pre Barbie. Túto som si kúpila z vlastných peňazí, keď som si vyberala na meniny Barbie Cali Girl 2003.
bonanza
Tieto tri páry topánkov sú úplne bezchybné, ale u mňa vyhrávajú hnedé kozačky.
bonanza

Z kabeliek sa mi páči najviac hnedá kabelka.
bonanza

Vešiaky sú robené ako štipec, môj obľúbený mobil, super laky aj okuliare.
bonanza
Fotka z internetu.
bonanza

V druhý balíček som kúpila spolu s prvým, ale ten mi kúpila mama ako ďaľší darček k meninám. Nevedela som sa rozhodnúť, či si zobrať tento alebo športový. Prvý som vedela, že zoberiem určite a štvrtý, ktorý bol s elegantými doplnkami som hneď vylúčila. Nakoiec ostal tento typ.
bonanza
Všetky topánočky sú dobré, ale najviac sa mipáčia čižmy a modré topánky.
bonanza

Z kabeliek sa mi najviac páči tá maličká.
bonanza
Ružové okuliare som nedávno zlomila na dve časti, musím ich ešte prelepiť. Rúž jtiež nemá chybu.
bonanza

Fotka z internetu.
bonanza
Túto sadu som dostala od kamarátky na Mikuláša. Predtým som jej v škole hovorila aké super doplnky predávajú a ona mi urobila takúto radosť. Tak mám aj túto elegantnú verziu.
bonanza

Z týchto sú moje najobľúbenejšie fialové topánky.
bonanza
Kabelky sú u mňa na rovnakej úrovňi obľúbenosti.
bonanza

Bomboniéra je skvelý doplnok pre moje Barbie a jej rodinu.
bonaza

Fotka z internetu.
bonanza

A toto je štvrtý balík, ktorý mi chýba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára