utorok 31. mája 2011

Barbie Kitchen and Doll Kitchen Gift Set (2007)


Tak toto je už spomínaná kuchyňa z predošlého článku. Je to najkrajšia kuchyňa od Mattela. Pretože nie je ružová a je moderne prevedená s množstvom doplnkov.

Kúpila som ju aby bol môj Barbie dom úplne zariadený. Taká som bola nadšená, že som si až doma uvedomila, že kuchyňa nemá chladničku. Posledné roky býva u Mattela zvykom, že chladnička sa predáva samostatne. Našťastie aj tá sa mi podarila zohnať. Do tretice patrí do sérii aj stôl s 2 stoličkami, kt. sa taktiež predáva samostatne, ale ten nemám. Tak preto som si kúpila tento rok jedálenskú súpravu, kt. už bola predstavená v staršom článku. Pri fotení som samozrejme zobrala aj Florence aby ukázala, čo sa všetko v kuchyni nachádza .
Trúba na pečenie sa dá otvárať.
Tak trochu krivo medzi fotením Florence niečo uvarila .
Mikrovlnka sa dá tiež otvárať. Rukavica sa vôbec nedá natiahnuť na ruku .
Len jedna skriňa sa dá otvoriť, druhá je tam len dizajnovo.
Florence poumývala aj riad, tanier s motýľom sa mi veľmi páči.
Bližší pohľad na kuchynskú linku. Mixér sa dá otvoriť. Jedlá v hrnoch a v mikrovlnke sú nalepené alebo zaliate na stálo. Jablká sú taktiež spolu zaliate.
Tulipány mám veľmi rada, ale z tej vázy často padajú.
Barová stolička.
Zlatučká Zafira.
Skvelý je ružový pult. Taktiež vysenie lyžičiek a pod. vecí.
Pohľad na doplnky.

Obrázok z pôvodnej krabice. Vidno tu rôzne typy nábytku z tejto série. Ako aj spomínanú chladničku a jedálenský stôl, ktorý mi chýba do ucelenia kuchyňe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára