utorok 10. mája 2011

Brian

Surfs up Beach Ken 2008


Briana som kúpila Tescu zľacneného po Vianociach 2008. Chcela som Kena s novou tvárou, ktorý sa neusmieva. Je druhý môj najobľúbenejší po Blainovi. Má veľmi pekné oblečenie, najmä košeľa sa mi ľúbi. Okuliare sú tiež celkom fajn. S vlasami je to horšie, lebo sú úpne stuhnuté s gélom. Partnerku som mu spomedzi svojich krások ešte nevybrala, takže je stále slobodný. Fotky som fotila vnútri pri zapadajúcom slnku, tak niektoré sú troška horšie. A ako ste si mohli všimnúť je to môj 5. plážový Ken. Meno som mu vyberala podľa amerických mien.
Ako som už spomínala Brian mal pri sebe len slnečné okuliare a veľmi pekný náramok.
Košeľa je veľmi dobre vypracovaná, gombíky sú roztomilé.
Fotka v krabici.
Spolu s kočkami z rovnakej série.

A nakoniec Steven, ktorého by som si hneď kúpila, keby sa bol u nás predával. Všetky 3 fotky sú z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára