streda 25. mája 2011

Lea

Fashion Fever Lea Wave T 2005


Po dlhšej dobe pokračujeme v mojej Barbie zbierke. Ďaľšou v poradí je Lea. Je to moja prvá bábika s tvárou Kayla/Lea. Dostala som ju ako narodeninový darček od mamy. Kúpila mi ju zámerne, lebo vedela, že nemám žiadnu šikmookú bábiku a potrebovali sme niaku reálnu Barbie na čínsku oslavu, ktorej sme ušili kimono, tak moja mama zabila dve muchy jednou ranou . Ostalo jej pôvodné meno, keďže sa u mňa žiadna Barbie, tak nevolala. Patrí medzi moje najvzácnejšie playline Barbie. Lea by sa už bola predstavila skorej, ale niekde som jej ja(alebo mačky) zapatrošila šatku na hlavu, čo u mňa nebýva vo zvyku . Síce som prehľadala všetko v dome, ale nič. Dúfam, že keď to niekedy nečakám nájde sa aj sám. Oblečenie je inak v poriadku, na sukňi sú nové strapce, pôvodné sa párali, tak som urobila radšej náhradné riešenie. Lea má ešte u mňa jedno plus a to sú jej náušnice. Fotky som fotila konečne vonku.
Lea mala pri sebe okrem chýbajúcej šatky na hlavu ešte túto kabelku.

S Leou sa vyfotila aj Amanda

Lea má nádhernú tvár a husté vlásky. V jej prípade sa mi ofinka veľmi páči.

Super kozačky, ktoré sa aj dobre obúvajú. Sú vyrobené z gumy.

Fotka z internetu aj so šatkou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára