pondelok 30. mája 2011

Florence

Doll Kitchen Gift Set 2007


Florence pribudla do mojej zbierky úplne nečakane. Asi pred 4 rokmi som sa rozhodla kúpiť do domu Barbie poriadnu kuchyňu, pretože predošlú používali z Barbie karavanu a taktiež bola malá. Dokonca mali úplne na začiatku aj vyrobenú od mojej mamy, ale tá sa veľmi nepodobala na kuchyňu. Na výber som mala vtedy 3 možnosti: 1. Premium kuchyňa s Barbie, 2. kuchyňa asi z roku 2005, ktorá mala aj 2 stoličky a 3. kuchyňa tá istá z roku 2005, ale s Barbie. Ale síce kuchyňa jediná bez Barbie sami vôbec nepozdávala a stále viac sa mi páčila z roku 2007 a tak som nakoniec prižmúrila oko a kúpila si kuchyňu 2007 s Barbie. Má opäť menšiu postavu a veľkú hlavu a je to blondína. Nakoniec som si ju celkom obľúbila a teraz ju mám ako zástupkyňu nižších Barbie. Meno som jej dala z francúzskeho kalendára. Oblečenie má celkovo jednoduché: sukňu, blúzku a topánky, ktoré jej stále padajú. Celkovo je pekne farebne zladené. Fotky som urobila aj s kuchyňou, ale tú predstavím viacej samostatnom článku. Florence má dosť podobných fotiek, nemala som pri nej až takú veľkú fantáziu.


Fotka s celou kuchyňou.

Pri fotení pózovala aj Zafira.

Pohľad na Florence z blízka.

A ešte jedna fotka s tulipánom.

Fotka z internetu.

A aj AA verzii.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára