utorok 24. mája 2011

Barbie Armoire Desk Set (2007)

Tento nábytok mám už dva roky. Patrí medzi moje najkrajšie nábytky od Mattela. Je z kolekcie nábytku z roku 2007, kedy ešte Mattel vyrábal pekné nábytky, myslím celkovo ako je farebne ladení.

Kúpila som ho v Alltoyse po Vianociach, keď som získala peniaze pod stromček. Ešte dodnes sa aspoň 5 kusov stále predáva v hračkárstve, vôbec ho nechcú zľacniť. Je to vlastne domáca pracovňa. Dá sa zatvoriť a vypadá ako skriňová komoda. Predvádza ho Penelope, ktorú som aj farebne zladila s nábytkom.Túto kúpu vôbec ne+ľutujem, už si viem živo predstaviť ako ho zakomponujem do nového Barbie domu. Asi pri dvoch fotkách sa zamračilo, tak mi prepáčte za horšiu kvalitu.

Otvoríme najskôr skriňu.
Skriňa po otvorení. Dolný šuflík sa nedá otvárať.
Vytiahneme ukrytú klávesnicu a myš, kt. sú skryté na vyťahovacej doske.

Tak teraz máme všetko pripravené.

Pohľad na skriňu a jej príslušenstvo. Páči sa mi vybavenie počítača, web kamera, medvedík a super je fialový košík, taktiež stojan s CD-čkami.

Aj fialový šuflík je atrapa.

Dekorácie.

Lampa sa dá rôzne vytáčať. Stolička je skvelá aj s vánkušom. Úplne skvelý dizajn.

Fotografia spadla, treba ju zdvihnúť.Tlačiareň mala vo výbave aj papiere na tlačenie.

Pohľad na krásnu Penelope.

A na záver sa ešte Penelope trocha potočí na stoličke.

Fotka v krabici z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára