sobota 14. mája 2011

I can be fashion Flight Attendant (2009)

Opäť prejdeme na Barbie oblečenie od Mattela.

Aj keď ja veľmi nemusím kolekcie I can be, či už ako Barbie alebo len samostatné oblečenie, ale predsa sa mi páčili dvoje. Prvé boli pre krasokorčuliarku (môj obľúbený šport v TV) a letuška (pekné povolanie, kt. by som v živote nechcela robiť). A tak som si vybrala (myslím, že to bolo na minuloročné vysvedčenie) práve toto, lebo pre krasokorčuliarku nepredávali. Ľúbi sa mi na ňom to, že nie je pregýčované s farbami, Mattel našťastie použil peknú modrú farbu, ktorú doladil s bledoružovou. Mám s tým určité plány, ale to je ešte ďaleká budúcnosť. Oblečenie predvádza dočasná "letuška" Mandy.

Kufor, kt. sa dá aj otvoriť.

Detail na vnútro kufríka.

Čižmy, ktoré sa mi celkom páčia.

Mandy Vám ukazuje na akom boeingu "lieta".

Myslím, že je v uniforme kočka. Ale posúďte sami.

Uniforma, čiapka, kufor a šatka.
Kufor, čiapka a šatka.

Pôvodné balenie, fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára