pondelok 9. mája 2011

Stacie


Gymnast Stacie 1996


Vrátime sa trocha viacej čase, keď som dostala Stacie. Bolo to doma na Vianoce 1996. Pretože som mala 3 Barbie, Kena, Skipper aj Shelly, tak mi chýbala ešte sestra Stacie. V tom roku sa predávala v Tescu len táto aj keď bola vtedy dosť drahá Ježiško mi ju doniesol. Neľúbilo sa mi na nej, že je kĺbová, ale nakoniec som si zvykla, lebo sa s ňou dá robiť mnoho vecí. Stacie zostalo jej pôvodné meno. Fotila som vnútri a keďže je dosť ohybná, fotky sa skoro samé fotili Jedinou nevýhodou sú jej vlasy, ktoré mi pri fotení dosť prekážali. Dlho ich mala už rozspustené len s vrkočom. Pred fotením som jej ho dala do pôvodného stavu s novými gumičkami.
Stacie mala pri sebe hrebeň, bradlá a háčiky na zavesenie.
Trocha sa treba rozcvičiť.
Stacie má dokonca aj kĺbový členok.

Detail na háčiky. Pripadá mi ako nožnicovoruký Edward
A teraz si trocha zacvičíme.

A po cvičení trocha oddychu.

Zo Journálu 1996 aj v tomto prevedení.

Stacie

Whitney

Janet, posledné tri fotky sú z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára