štvrtok 12. mája 2011

Fashion Avenue 1 (2002)

Ďaľšie oblečenie od Mattela. Neviem názov a ani presný rok vydania, tak som si vymyslela vlastné pomenovanie.

Model predvádza Coral. Oblečenie je určené na telo Belly Button. Viem, že bolo dosť drahé na tú dobu stálo do 300 Sk. Je to moja srdcovka, pretože na tričku je nápis Paris s Eiffelovou vežou. Ďaľšia moja zberateľská vášeň je Paríž, konkrétne Eiffelova veža. Môj životný sen je raz sa dostať do Paríža a ísť na Eiffelovku. Nie len to, ja proste zbožňujem Paríž so všetkým, čo sa ho týka. Oblečenie som dostala na Vianoce 2002 spolu s môjou prvou Teresou. V sade boli aj topánky, ktoré mi ukradli s Parkle Beach Barbie. Boli to čierne kozačky, ktoré mi našťastie nechýbajú, pretože vôbec žiadnej Barbie nedržali na nohe. Pri fotení som použila topánky s jednej sady Mattel doplnkov. Taktiež som pri fotení využila moju kľúčenku na mobile v tvare Eiffelovky.
Veľmi pekná kombinácia farieb, aspoň trocha odlišná od všetkej tej ružovej záplavy v mojom Barbie šatníku.

Tričko a kožené nohavice.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára