streda 4. mája 2011

Deborah

Deborah - BB 002 jeans collection - No.14


Ďalšia kráska z mojej jeansovej kolekcie je Deborah. Je to Barbie Basic 002 jeans collection No.14, tvár Louboutin, 2011.
Pôvodne, keď som videla prvú promo fotku jeans collection, tak sa mi vôbec nepáčila. Aj keď som ju videla na živo u nás v Dráčiku moc sa mi nepáčila. Prvý krát som ju videla, že ju má Nicol na svojej stránke. Myslím, že som u nej písala, že mi príde taká namyslená. Ale to už prešli 3 mesiace a ja som sa do nej zamilovala. A keď som ju zbadala u Edity, tak som vedela, že nesmie chýbať v mojej zbierke. Čakala som, že si nasporím na blížiace sa narodeniny peniaze a potom si ju pôjdem kúpiť, ale stalo sa to, že pri náhodnej kontrole jedného Dráčika už nebola, tak som išla do ďalšieho blízkeho hračkárstva do Alltoysa a zistila som, že sa aj tam vypredala. Tak to som bola nešťastná, ale mama mi prispela finančne na ňu spolu s mojimi peniazmi, ktoré som dostala od známej na Veľkú noc. Bála som sa, že už nebude ani v tom najvzdialenejšom Drálčiku Nitre, kde som ju videla, ani nie pred 2 týždňami, ale stále čakala na mňa vo výklade. Neváhala som a kúpila som ju.
Meno som vyberala na internete, ale sa mi podobá na predstaviteľku Andreii v telenovele Divoký anjel. Nie úplne, lebo Deborah je omnoho krajšia. Ale Charllota - 04 sa nemusí báť, lebo je stále top one.
Certifikát
Detail na bronzové gombíčky a šitie.
Zadná strana riflí s mojím obľúbeným "B".
Neviem, či sa mi tieto topánočky nepáčia viac ako tie Charlottine - 04.
Opäť dokonalá manikúra.
A samozrejme aj Deborah urobila menšiu módnu prehliadku.Smějící se Bunda je z oblečenia My Scene.
Tričko je od Mattela a topánky tiež z jednej Mattel sady.
Top je FF a šatka, slnečné okuliare, náramky a topánky sú z Barbie Basic sady doplnkov.

A ešte fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára