utorok 3. mája 2011

Fiorella

Weekend Barbie 2004


Fiorellu som dostala od mojej kamarátky zo základky, s ktorou som sedela celých 9 rokov v školskej lavici. Kamarátka mala zápal v nohe a nemohla poriadne chodiť, do školy chodila raz do týždňa na preskúšanie. Tak som ja s mojou mamou (najmä mama) písali úlohy na každý deň, takto to prebiehalo celý školský polrok. Na Vianoce 2004 sme mali v škole posedenie pri jedličke, kde sme si dávali navzájom darčeky, no a kamarátka za to, čo sme pre ňu robili mi dala túto Barbie. Je to darček, ktorý si veľmi cením. Aj keď samotná Barbie sa mi veľmi nepáči, jednak, že je to opäť blondína a druhá vec je veľká hlava, ktorú ja veľmi nemusím, aspoň pri nej mi príde divná. Je to vlastne moja prvá Barbie s novou veľkou hlavou. Meno dostala podľa peruánskej telenovely Zamilová, kde sa tak volala hlavná predstaviteľka. Mama túto telenovelu miluje, tak som jej chcela urobiť radosť. Veď ona si tú Barbie viacej zaslúžila. Na Fiorelle sa mi najviac páčia jej doplnky, ktorých je vážne veľmi veľa. Veď posúdťe sami. Keď som si konečne našla večer čas na fotenie, tak mi už slniečko dávno odišlo, ale mne to už bolo jedno.
Fiorella mala pri sebe tieto doplnky: 2 kufre, oranžovú a ružovú kabelku, zlatý mini kufríček, mobil a foťák.

Pohľad na Fiorellinu výbavu.

Trocha sú veci v kufroch napráskané.
Výhodou, ktorú mám veľmi rada je aj to, že si môže dať dole nohavice a má len šaty.

A jej druhá varianta. Síce milujem zvieratá, ale moja sa mi viacej páči. Fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára